برگزاری سومین دوره کنفرانس بین‌المللی امنیت در شهرهای هوشمند

سومین دوره کنفرانس بین‌المللی امنیت در شهرهای هوشمند (SNSPA) توسط دانشگاه ملی مطالعات سیاسی و مدیریت دولتی بخارست در کشور رومانی برگزار گردید.

به گزارش ایمنا، سومین دوره کنفرانس بین‌المللی امنیت در شهرهای هوشمند (SNSPA) توسط دانشگاه ملی مطالعات سیاسی و مدیریت دولتی بخارست در کشور رومانی با مشارکت دانشگاهیان، سیاست گذاران و محققان رشته های علوم ادرای، ارتباطات، انفورماتیک – سایبرنتیک با محورهای مدیریت سایبری، اخبار جعلی، امنیت داده ها ، جرایم سایبری، چالش های شناسایی چهره و فرصت ها و خطرات اینترنت اشیا به صورت آنلاین و در دو پنل اختصاصی پنج‌شنبه _ دوازدهم خرداد ماه (دوم ژوئن)_ با همکاری دبیرخانه شهر هوشمند ایران برگزار شد.

با توجه به اهمیت موضوع و دعوت دانشگاه ملی مطالعات سیاسی و مدیریت دولتی بخارست و همچنین رایزن اقتصادی ایران در رومانی؛ امیر شجاعان، رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور و عضو شورای سیاست گذاری سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران نیز به عنوان سخنران اصلی در این کنفرانس حضور داشت. در نخستین پنل کنفرانس که ساعت ۱۰:۳۰ الی ۱۲:۳۰ حول موضوعات مدیریت سایبری، امنیت اطلاعات و تخریب اطلاعات با مدیریت Catalin VRABIE و حضور Alexander PROSSER، Lasse BERNTZEN، Milena YORDANOVA-KRUMOVA، Christian SCHACHTNER و امیر شجاعان برگزار شد.

شجاعیان در خصوص اینترنت اشیا و چالش ها و فرصت های آن در ایران به سخنرانی پرداختند. این سخنرانی که با ارائه پاورپوینت همراه بود، مورد استقبال سایر شرکت کنندگان از دانشگاه های کشورهای اتریش، نروژ، بلغارستان، آلمان، ایران و رومانی قرار گرفت.

دومین پنل این سخنرانی نیز با محوریت امنیت شهروند و مدیریت پروین نگین راز در ساعت ۱۲:۳۰ الی ۱۴:۳۰ برگزار گردید.

قابل ذکر است که سومین نمایشگاه شهر هوشمند ایران Smart City Expo 2022 با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت وزارت کشور ( مرکز توسعه دولت الکترونیک، فناوری اطلاعات و آمار) از ۱۲ الی ۱۴ تیرماه سال ۱۴۰۱ در مصلی تهران برگزار خواهد شد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه دائمی نمایشگاه به آدرس سایت www.smartcityxpo.com مراجعه و یا با شماره های۴۴و۲۲۸۹۳۲۴۲-۰۲۱ یا ۰۹۹۱۶۳۶۴۴۱۶ تماس حاصل کنید.

کد خبر 580277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.