بلعیدن یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک توسط دو قاچاقچی

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز از دستگیری دو قاچاقچی که قصد داشتند یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک را با شیوه بلع و انبار در معده خود به تهران منتقل کنند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ مهدی کریمی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی شهرستان نطنز با کنترل خودروهای عبوری، به دو نفر از مسافران یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از جنوب کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک شدند و برای بررسی بیشتر آنها را مورد آزمایش قرار دادند.

وی با بیان اینکه در بررسی دقیق و آزمایش‌های تخصصی صورت گرفته مشخص شد این دو نفر اقدام به بلع و انبار موادمخدر در معده خود کرده‌اند، افزود: با تلاش تیم پزشکی، موادمخدر از معده این افراد خارج شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز با اشاره به کشف یک کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک از معده قاچاقچیان، ادامه داد: متهمان دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

وی با بیان اینکه مأموران پلیس با هوشمندی خود نقشه قاچاق موادمخدر با جاسازی در معده را ناکام گذاشتند، خاطرنشان کرد: پلیس اجازه جولان به قاچاقچیان موادمخدر را نخواهد داد و قاطعانه با آلوده‌کنندگان جامعه برخورد می‌کند.

کد خبر 580053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.