نمایشگاه طلای اصفهان ترجمه اقتصاد مقاومتی است

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: نمایشگاه طلای اصفهان با وجود فشارهای اقتصادی کشور، تحریم‌ها و مشکلات موجود، از نظر حجم و کیفیت، بالاترین سطح را بین نمایشگاه‌های پیشین دارد که ترجمه اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرتضوی، امروز _دوشنبه، شانزدهم خردادماه ۱۴۰۱_ در نشست خبری پانزدهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین‌آلات و صنایع وابسته استان اصفهان، اظهار کرد: این نمایشگاه با وجود فشارهای اقتصادی کشور، تحریم‌ها و مشکلات موجود، از نظر حجم و کیفیت، بالاترین سطح را بین نمایشگاه‌های پیشین دارد که ترجمه اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: سیاست‌های کلی نمایشگاه اصفهان نیز در راستای استفاده از توانمندی‌های شهر، استان و کشور و به نمایش گذاشتن آن برای تجار و صادرکنندگان داخلی و خارجی است تا به توسعه پایدار در راستای ایجاد اشتغال دانش‌بنیان و فضای کسب‌وکار بهتر برای اقتصاد کشور دست یابیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان گفت: اگر نمایشگاه بین‌المللی اصفهان در برابر مشکلات موجود ایستادگی نمی‌کرد، نمی‌توانست نمایشگاه‌های با کیفیت برگزار کند. نمایشگاه‌های اصفهان در ادامه، تخصصی و فوق تخصصی خواهد بود به نحوی بازدیدکنندگان بتوانند از آن بهره‌مند شوند؛ نمایشگاه‌هایی که در آن شاهد دستاوردهای جدید و حضور هیئت‌های خارجی باشیم.

چشم‌انداز نمایشگاه بین‌المللی اصفهان کیفی‌سازی است

مرتضوی با اشاره به اینکه در نمایشگاه طلا اصفهان هیئتی بازدیدکننده از کشورهای آفریقایی نیز حضور خواهند داشت، افزود: چشم‌انداز نمایشگاه بین‌المللی اصفهان کیفی‌سازی است و اهمیت ویژه‌ای به صادرات و اشتغال دانش‌بنیان می‌دهد.

وی تصریح کرد: با وجود کاهش اشتغال در بعضی از کارگاه‌های تولید طلا و ماشین‌آلات آن، شاهد رشد فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان در این صنعت شده است.

به گزارش ایمنا، پانزدهمین نمایشگاه تخصصی طلا، فلزات گرانبها، گوهرسنگ‌ها، ماشین آلات و صنایع وابسته استان اصفهان از هجدهم تا بیست‌ویکم خردادماه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۲۰ در نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، واقع در کمربندی شرق اصفهان، روبه‌روی منطقه روشن دشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 580028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.