مصوبات نمایندگان در نظارت میدانی از منطقه ۱۵ تهران

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در راستای جبران کمبود و ارتقای سرانه انتظامی این منطقه ضمن احداث کلانتری محله اتابک، زمین کلانتری‌های شهرک‌های شهید بروجردی و رضویه توسط شهرداری تامین می‌شود.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص نظارت میدانی نمایندگان مجلس از منطقه ۱۵ تهران اظهار کرد: در این نشست مقرر شد تا پایان هفته جاری، انتهای خیابان بوستان یکم به بزرگراه با توجه به تردد بالا و ایجاد مزاحمت برای اهالی محلی مسدود شود.

سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران افزود: همچنین مقرر شد شهرداری منطقه در محله اتابک با قید فوریت نسبت به احداث کلانتری اقدام کند و برای جبران سرانه انتظامی زمین کلانتری‌های شهرک‌های شهید بروجردی و رضویه تا پایان مردادماه سال جاری به نیروی انتظامی تحویل داده شود تا احداث آنها آغاز شود. ضمن اینکه موضوع ارتقای سطح امنیت این منطقه در شورای تأمین به صورت اختصاصی مطرح شود تا در زمینه تأمین کانکس و ارتقای سرانه انتظامی طرح، و همچنین بررسی پیشنهاد همکاری با نیروهای مردمی و بسیجی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

وی اضافه کرد: بر اساس گزارش شهرداری منطقه و اهمیت ارتقای سطح کیفی بوستان‌ها در آستانه تابستان، مقرر شد ظرف دو هفته آینده برنامه عملیاتی شهرداری در موضوع ۱۳۵ بوستان منطقه از نظر کیفی، مبلمان بوستان‌ها و سایر موارد به فرمانداری و مجمع نمایندگان استان ارسال شود تا پس از زمانبندی مشخص اصلاحات آنها انجام شود.

خضریان ادامه داد: همچنین طی دو هفته آینده مدیریت برق منطقه افسریه و بعثت جلسه‌ای را با شهرداری منطقه ۱۵ در راستای حل مشکلات مربوط به کمبود روشنایی و موارد دیگر برگزار و نتیجه را به فرمانداری و مجمع نمایندگان ارسال می‌کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس تصریح کرد: مقرر شد شهرداری منطقه ۱۵ پیگیری و اقدامات لازم در خصوص ساماندهی معتادان متجاهر بوستان فداییان اسلام را به صورت ویژه و با قید فوریت در دستور کار خود قرار دهد و گزارش اقدامات انجام شده را به فرمانداری و مجمع نمایندگان استان تهران ارسال کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع کاهش فشار آب در برخی مناطق از جمله بلوار ابوذر، خیابان وحدت و بوستان دهم طی یک هفته آینده توسط شرکت آب و فاضلاب منطقه بررسی و رفع می‌شود، افزود: در این نشست مقرر شد در خصوص موضوع سگ‌گردانی در بوستان‌های منطقه که منجر به ایجاد مزاحمت برای عموم مردم شده است، توسط شهرداری پیگیری‌های ویژه انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مقرر شد رفع بعضی ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی در جلسات کمیسیون‌های مربوطه توسط فرمانداری و مجمع نمایندگان استان پیگیری شود.

کد خبر 580008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.