بهبود وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهر صدرا

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا گفت: افتتاح حساب بانکی به نام انجمن کتابخانه‌های عمومی صدرا زمینه را برای خرید وسایل، تجهیزات و امکانات اولیه کتابخانه و تأمین نیروی انسانی فراهم می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباس فرج‌زاده امروز _ دوشنبه، شانزدهم خردادماه در بازدید از کتابخانه شهدای سلامت شهر صدرا، اظهار کرد: کتاب محور دانایی و کتابخانه کانون اجتماع، هدایت و آشتی جامعه با کتاب است و رونق کتابخانه‌ها تأثیر زیادی بر وجوه مختلف زندگی شهروندان دارد.

وی افزود: انتظار شهروندان توسعه فعالیت‌های فرهنگی، تأمین امکانات کتابخانه، ارتقای کمی و کیفی مرکز، افزایش عناوین و تعداد کتاب‌های به‌روز و جذاب و برگزاری مسابقات و فعالیت‌های مرتبط به منظور جذب جوانان و نوجوانان به کتاب است و در این راستا شهرداری و شورای اسلامی شهر آماده هرگونه مشارکت هستند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری صدرا با اشاره به برگزاری جشنواره پایتخت کتاب ایران در صدرا، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات کتابخانه فعلی تبدیل به مطالبه‌ای مردمی شده است و امیدوار هستیم با تشکیل انجمن کتابخانه‌های عمومی شهر صدرا، تصویب بودجه و همکاری و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی بخشی از این مشکلات برطرف شود.

فرج‌زاده با بیان اینکه کسب عناوین شهر دوستدار و خلاق کتاب بسترساز بهبود وضعیت کتابخانه‌های عمومی شهر صدرا است، گفت: افتتاح حساب بانکی به نام انجمن کتابخانه‌های عمومی صدرا زمینه را برای خرید وسایل، تجهیزات و امکانات اولیه کتابخانه و تأمین نیروی انسانی فراهم می‌کند. افتتاح این حساب بانکی توسط اداره کل کتابخانه‌های استان فارس در حال انجام است و امیدوار هستیم این انجمن به زودی با حضور همه اعضای قانونی تشکیل و زیرساخت‌های مناسب جهت توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی ایجاد شود.

کد خبر 579975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.