کامپیوتر گیمینگ جدید AORUS رونمایی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کامپیوتر گیمینگ جدید AORUS که طراحی مشابه ایکس باکس سری X دارد از پردازنده نسل دوازدهمی اینتل بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت AORUS اخیراً مینی کامپیوتر گیمینگ جدیدی به نام Model S 12th Gaming Mini PC را معرفی کرد؛ این محصول به پردازنده Intel Alder Lake و کارت گرافیک Nvidia RTX 3070 مجهز شده است و طراحی ظاهری آن تا حد زیادی به کنسول ایکس باکس سری X مایکروسافت شباهت دارد.

کامپیوتر گیمینگ ذکر شده از پردازنده قدرتمند Intel Core i7-12700K استفاده می‌کند؛ مادربرد کامپیوتر مبتنی بر تراشه Z690 است که از سوکت LGA 1700 بهره می‌برد. پردازنده این دستگاه را می‌توان با استفاده از این سوکت ارتقا داد زیرا پردازنده‌های نسل سیزدهمی اینتل از LGA 1700 پشتیبانی می‌کند.

کامپیوتر جدید AORUS Model S در قوی‌ترین کانفینگ خود از کارت گرافیک GeForce RTX 3070 با خنک‌کننده سفارشی گیگابایت به همراه ۳۲ گیگابایت رم DDR5-44800، دو ترابایت درایو ذخیره‌سازی NVMe M.2 SSD Gen 4 و پاور ۷۵۰ وات استفاده می‌کند. همه این قطعات درون بدنه‌ای به ابعاد ۱۸۹ * ۱۹۰ *۴۰۰ میلی‌متر کنار هم قرار گرفته‌اند.

AORUS هنوز قیمت و تاریخ عرضه این کامپیوتر را اعلام نکرده است؛ این شرکت درحال‌حاضر مدل دیگری از کامپیوترهای سری Model S را با پردازنده مرکزی AMD Ryzen 9 5900X و کارت گرافیک RTX 3080 در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

کد خبر 579921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.