۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۰
ویژگی گوشی اقتصادی Moto G Go چیست؟

رندرهای فاش شده نشان می‌دهد که گوشی اقتصادی Moto G Go موتورولا احتمالا از دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت بهره می‌برد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اخیراً رندرهایی از گوشی اقتصادی Moto G Go منتشر شده است که بعضی از ویژگی‌های مهم آن را نشان می‌دهد؛ دوربین پشتی این محصول از ظاهر عمودی بهره می‌برد، زیر آن نیز فلاش LED دیده می‌شود. حسگر اثرانگشت آن نیز در بدنه پشتی و با لوگوی نمادین M یکپارچه شده است.

دکمه تنظیم صدا و پاور در لبه سمت راست گوشی Moto G Go قرار داده شده است، سمت چپ آن نیز میزبان شیار سیم‌کارت است. میکروفون، حفره‌های بلندگو و درگاه USB-C در لبه پایینی گوشی به چشم می‌خورد، لبه بالایی آن نیز میزبان جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. دوربین دوگانه تعبیه شده در پنل پشتی گوشی ذکر شده شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‌شود. یک دوربین سلفی نیز در بخش جلویی گوشی رده پایین موتورولا دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است.

از دیگر ویژگی‌های گوشی هوشمند موتورولا Moto G Go می‌توان به اسلات سیم‌کارت هیبریدی آن اشاره کرد که از کارت microSD نیز پشتیبانی می‌کند. دیگر ویژگی‌های این محصول هنوز مشخص نیست، البته انتظار می‌رود موتورولا در این گوشی از تراشه‌های نه‌چندان قدرتمند Unisoc به همراه حداقل دو گیگابایت حافظه رم استفاده کند. همچنین، این محصول سیستم‌عامل Android Go را اجرا خواهد کرد.

کد خبر 579758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.