افزایش ابر و احتمال بارش‌های پراکنده در غرب استان

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از برقراری جو نسبتا پایدار تا سه روز آینده بر روی استان خبر داد و گفت: افزایش ابر همراه با احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق غربی پدیده غالب روزهای آینده خواهد بود.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده جوی نسبتاً پایدار تا سه روز آینده بر روی استان است، بر این اساس آسمان در بیشتر مناطق صاف تا کمی ابری، در بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده در بیشتر مناطق تغییر محسوسی نخواهد داشت، افزود: دمای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین زمان به ۳۶ درجه سانتیگراد می‌رسد و کمینه صبح فردا به ۱۸ درجه خواهد رسید.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان خاطرنشان کرد: گرم‌ترین نقطه استان کاشان با دمای ۴۰ سانتی‌گراد و خنک‌ترین شهرستان بویین و میاندشت با دمای هشت درجه سانتی‌گراد است.

آقایی با اشاره به احتمال رگبار پراکنده در روزهای آینده در مناطق غربی استان اصفهان، تصریح کرد: بارش‌هایی که به دنبال افزایش ابر در آسمان رخ خواهد داد، قابل توجه نیست و غبار صبحگاهی تا پایان هفته ادامه دارد.

کد خبر 579675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.