افتتاح بخش زایشگاه و نوزادان بیمارستان فردوس در منطقه ۱۵

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از افتتاح بخش زایشگاه و نوزادان بیمارستان فردوس با حضور نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای اسلامی شهر در خوراسگان خبر داد.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح جوانی جمعیت و فرزندآوری یکی از مباحث بسیار مهمی است که برای جلوگیری از کاهش جمعیت مطرح شده است و رهبر معظم انقلاب بر این موضوع تاکید بسیار زیاد دارند که برای افزایش جمعیت و جلوگیری از کاهش فرزندآوری نیاز به جهاد تبیین است.

وی با بیان این که فرزندآوری بحثی چند وجهی است، اظهار کرد: نهادهای مسئول در بخش‌های مختلف از جمله فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی باید برای تحقق این مهم تمام تلاش خود را انجام دهند تا ضمن جلوگیری از پیری جمعیت، این اقدام با امیدآفرینی و هم‌افزایی همراه باشد و شاهد نتایج مطلوب آن در آینده باشیم.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: جای بسی خوشحالی است که پس از سال‌ها با افتتاح این بیمارستان و بخش زایشگاه و نوزادان آن در کنار دیگر مراکز بهداشتی، درمانی و پزشکی گام بسیار مهمی در راستای افزایش ارتقای سلامتی شهروندان برداشته شده است و راه‌اندازی این بخش ویژه، باعث آسایش بیشتر شهروندان در زمینه فرزندآوری و خدمات مرتبط با آن برای عموم مردم خواهد بود.

وی ادامه داد: در سالیان متمادی بسیاری از شهروندان خوراسگانی باید برای زایمان به خارج از منطقه مراجعه می‌کردند، اما در حال حاضر با راه‌اندازی این بخش بیمارستان می‌توانند از مزایای آن به سهولت بهره ببرند و حتی دیگر شهروندان خارج از منطقه ۱۵ نیز امکان استفاده از خدمات به‌روز و جدید این زایشگاه را دارند.

نظری‌پور با ابراز خرسندی از افتتاح بخش زایشگاه و نوزادان بیمارستان فردوس در دهه کرامت، تصریح کرد: در زمانی که جهاد تبیین یکی از مهمترین وظایف و رسالت تمام اقشار جامعه به‌خصوص اهل تریبون و رسانه شناخته می‌شود، نباید از هیچ کوششی در مسیر توسعه و بالا بردن میزان امید در بین مردم دریغ کرد.

به گزارش ایمنا، طی مراسمی با حضور عباس مقتدایی و زهرا شیخی نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، محمدرضا فلاح و احمد شریعتی از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان بخش زایشگاه و نوزادان بیمارستان فردوس در خوراسگان افتتاح شد.

کد خبر 579589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.