هجوم پرسپولیس به بازار نقل‌وانتقالات!

تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای فصل آینده لیگ‌برتر به‌شدت نقل‌وانتقالات را پرقدرت آغاز کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران، برای جذب ستاره‌ها و تقویت تیمش در فصل آینده لیگ‌برتر فوتبال ایران، از همین الان دست‌به‌کار شده و تا این لحظه دو بازیکن جدید را هم به‌طور رسمی به‌خدمت گرفته است.

مرتضی پورعلی‌گنجی نخستین خرید پرسپولیس در نقل‌وانتقالات تابستانی بود و علیرضا بیرانوند نیز برای سه‌سال با پرسپولیس به توافق رسید. اگر مشکل پرسپولیس با محمد خدابنده‌لو هافبک سابق ذوب‌آهن، برای سهمیه بزرگسالان حل شود او را می‌توان خرید سوم قرمزها قلمداد کرد. مذاکرات سعید صادقی آقای پاسور لیگ هم با مدیرعامل پرسپولیس خوب پیش‌رفته و وینگر گل‌گهر که از سرخابی‌ها پیشنهاد جدی دارد به باشگاه پرسپولیس نزدیک‌تر است.

اما به‌جز این چهار بازیکن، پرسپولیس چهار به‌اضافه یک بازیکن را می‌خواهد که قرارداد چهار نفر از این پنج نفر با تیمشان در لیگ بیست‌ویکم دیروز همزمان با هفته سی‌ام لیگ به پایان رسید.

بر این اساس و طبق شنیده‌ها، سروش رفیعی، گئورگی گولسیانی، سجاد شهباززاده و دانیال اسماعیلی‌فر چهار بازیکنی هستند که احتمالاً فصل آینده با پیراهن پرسپولیس بازی خواهند کرد.

البته مذاکرات با اسماعیلی‌فر، رفیعی و شهباززاده تا حدود زیادی مثبت بوده و مدافع گرجستانی که در ایران پیراهن سه تیم را برتن کرده هم از دیگر گزینه‌های باشگاه پرسپولیس است که مذاکراتی در روزهای قبل با او انجام شده است.

رفیعی به توافق دو ساله قرار است پس از بازگشت به ایران قراردادش را با پرسپولیس رسمی کند؛ اسماعیلی‌فر هم به احتمال زیاد جایگزین رضائیان خواهد شد و شهباززاده و گولسیانی همچنان برای توافق نهایی در حال مذاکره هستند. ضمن اینکه گل‌محمدی، امید نورافکن را هم برای سمت چپ خط دفاعی‌اش مدنظر دارد تا جایگزین سعید آقایی کند.

اگر اتفاقات خاصی رخ ندهد پرسپولیس در دو هفته آغازین نقل‌وانتقالات تابستانی، شاید ۹ بازیکن جدید به‌خدمت بگیرد که شش نفر آنان از اصفهان خواهند بود.

کد خبر 579543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.