هفته گرمی برای اصفهان در پیش است/افزایش ابر بدون انتظار بارندگی

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از افزایش یک تا دو درجه‌ای دمای هوا در ۲۴ساعت آینده خبر داد و گفت: هفته گرمی برای استان اصفهان در پیش است.

حجت‌الله علی‌عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده استقرار جوی پایدار تا سه روز آینده بر روی استان اصفهان است.

وی آسمان را در این مدت صاف تا قسمتی ابری همراه با گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی کرد و افزود: بیشینه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده یک تا دو درجه افزایش می‌یابد و دمای هوای اصفهان در گرم‌ترین زمان به ۳۵ درجه سانتیگراد می‌رسد.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان دمای هوا در خنک‌ترین ساعت‌های امروز را ۱۶ درجه دانست و خاطرنشان کرد: گرم‌ترین نقطه استان زواره و بادرود با دمای ۴۰ درجه سانتی‌گراد و خنک‌ترین شهرستان، بویین و میاندشت با دمای شش درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

وی پدیده غالب این هفته را افزایش دمای هوا و ابر در آسمان اعلام کرد و گفت: تا روزهای میانه هفته افزایش ابر ادامه می‌یابد که در مناطق غربی مشهودتر است اما منجر به بارندگی نمی‌شود.

علی‌عسگریان با اشاره به روند افزایش دما تاکید کرد: هفته گرمی برای استان اصفهان در پیش است و روند افزایش در روزهای آینده ادامه دارد.

کد خبر 579517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.