کلنگ ساخت بیمارستان محلی بویین‌میاندشت به زمین زده شد

فرماندار بویین میاندشت گفت: امروز بیمارستان محلی کشور و استان در بویین میاندشت با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

رضاعلی معصومی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی بهداشت و درمان در بویین میاندشت با حضور معاون وزیر بهداشت و درمان، اظهار کرد: احداث بیمارستان مطالبات به حق مردم شهرستان است زیرا برای درمان ناچار هستند به شهرستان‌های همجوار مراجعه کنند.

وی افزود: امروز بیمارستان محلی کشور و استان در بویین میاندشت در محل زایشگاه سابق شهرستان با اعتبار اولیه ۲۰ میلیارد تومان کلنگ زنی شد.

فرماندار بویین میاندشت با اشاره به تأمین اعتبار ساخت بیمارستان محلی شهرستان توسط بنیاد برکت به همت نماینده شهرستان در مجلس، گفت: باید تلاش کنیم تا اعتبار تکمیل و بهره‌برداری از بیمارستان تخصیص داده شود.

معصومی با اشاره به بهره‌برداری از ساختمان اداری شبکه بهداشت و درمان شهرستان با صرف هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد تومان، افزود: مجموعه ساختمان اورژانس پیش بیمارستانی (۱۱۵) و پانسیون پزشکان مرکز جامع سلامت سید الشهدا (ع) با صرف اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی ادامه داد: مجموعه ساختمان داروخانه، پارکینگ و پانسیون پزشکان مرکز جامع سلامت افوس با هزینه بالغ بر دو میلیارد تومان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

فرماندار بویین میاندشت خاطرنشان کرد: فعالیت جهادی مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در به ثمر نشستن طرح‌های حوزه سلامت قابل تقدیر است.

به گزارش ایمنا، مراسم بهره‌برداری و کلنگ زنی پروژه‌های عمرانی حوزه بهداشت و درمان شهرستان با حضور معاون وزیر بهداشت، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان و مسئولان استان و شهرستان انجام شد.

کد خبر 579469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.