خانه‌سازی روی زمین وقفی؟!/ صدور پروانه ساختمانی الکترونیکی

پر بازدیدترین اخبار شوراهای اسلامی شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «خانه‌سازی روی زمین وقفی»، «واکنش عضو شورای شهر تهران به فیلم «عنکبوت مقدس»، «موافق توسعه خطوط دوچرخه‌سواری در اصفهان»، «ساماندهی تأخیر در پرداخت حقوق کارگران بندرعباس»، «تفاوت سوت‌زنی با افشاگری و مطالبه‌گری»، «ایجاد موج نشاط در جامعه با سرود «سلام فرمانده»، «توجه ویژه به بافت فرسوده رویکرد شورای ششم اصفهان»، «از پرداخت‌نشدن عوارض آلایندگی تا ظرفیت‌های درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها»، «مشخص شدن ساختمان‌های ناایمن شهر بندرعباس» و «صدور پروانه ساختمانی الکترونیکی از ابتدای تیرماه» از عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس پارلمان شهری ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

خانه‌سازی روی زمین وقفی!؟

" خانه‌سازی روی زمین وقفی" از اخباری بود که مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو پربازدید پارلمان شهری خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

«جای تعجب است که چرا مسئولان نقاط خوب شهر را رها کرده و با تغییر کاربری اراضی اوقافی از مزروعی به مسکونی اقدام به احداث حدود ۸۱۰۰ واحد طرح مسکن ملی کرده‌اند!»

واکنش عضو شورای شهر تهران به فیلم «عنکبوت مقدس»

مهدی عباسی عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کسانی که مدعی ارزش‌های انسانی، مذهبی و آزادی هستند به مقدس‌ترین اعتقادات تمام مسلمانان جهان و ایرانیان توهین می‌کنند که باید با برخورد صحیح سنجیده و به‌جا جلوی اقدامات این چنینی در آینده گرفته شود.

موافق توسعه خطوط دوچرخه‌سواری در اصفهان هستیم

احمد شریعتی عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شورای ششم در راستای کاهش آلودگی هوا به دنبال توسعه خطوط دوچرخه‌سواری است.

شهردار بندرعباس تأخیر در پرداخت حقوق کارگران را ساماندهی کند

فاطمه جراره رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: به‌رغم تذکر مکرر به شهردار هنوز حقوق بسیاری از کارگران توسط شرکت‌ها پرداخت نشده است، که امیدواریم شهردار بندرعباس این موضوع را مدیریت کرده و هرچه زودتر تأخیر در پرداخت حقوق کارگران و کارمندان را سروسامان دهد.

توجه ویژه به بافت فرسوده رویکرد شورای ششم اصفهان

رسول میرباقری رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: توجه به بافت فرسوده شهر و پیش‌بینی اقدامات و بسته‌های تشویقی برای احیا و نوسازی این بافت‌ها از سیاست‌های شورای ششم شهر است.

از پرداخت‌نشدن عوارض آلایندگی تا ظرفیت‌های درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها

" از پرداخت‌نشدن عوارض آلایندگی تا ظرفیت‌های درآمدهای پایدار برای شهرداری‌ها" نظر مخاطبان زیادی را در هفته گذشته به خود جلب کرد و جزو اخبار پربازدید کلانشهرهای خبرگزاری ایمنا قرار گرفت.

در جلسه شورای اسلامی استان اصفهان که امروز (دوشنبه) برگزار شد، نمایندگان شوراهای اسلامی شهر و روستا به بیان مشکلات شهرداری‌ها و دهیاری‌ها پرداختند.

تفاوت سوت‌زنی با افشاگری و مطالبه‌گری چیست؟

از پرمخاطب‌ترین اخبار ایمنا پارلمان شهری خبرگزاری ایمنا در هفته پیش رو " تفاوت سوت‌زنی با افشاگری و مطالبه‌گری" بود.

شورای ششم شهر اصفهان راه‌اندازی سامانه سوت‌زنی را تصویب کرده است و حدود سه ماه از فعالیت این سامانه می‌گذرد، با فعالیت این سامانه ارتباط بدون واسطه بین شهروندان و مدیریت شهری برای اطلاع‌رسانی در مورد نوع فساد، تخلف و رانت اداری برقرار شده است تا در سایه آن به حکمرانی خوب دست یابیم.

ایجاد موج نشاط در جامعه با سرود «سلام فرمانده»

سید ابراهیم حسینی عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: «سلام فرمانده» موجی از شور و نشاط و عرض ارادت به حضرت ولی عصر را در میان آحاد مردم ایجاد کرد.

ساختمان‌های ناایمن شهر بندرعباس مشخص شود

احمد کناری‌نژاد عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: شهرداری این کلان‌شهر باید هرچه زودتر اسامی ساختمان‌هایی که شرایط ایمنی لازم را ندارد، اعلام کند.

صدور پروانه ساختمانی الکترونیکی از ابتدای تیرماه

محمد نورصالحی رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از ابتدای تیرماه قرار است با تجهیز امکانات و تهیه بستر مناسب در حوزه آی تی امکان صدور پروانه ساختمانی به شکل غیرحضوری فراهم شود.

کد خبر 579426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.