ویژه برنامه‌های سالگرد ارتحال امام(ره) در اصفهان

همزمان با فرارسیدن سی‌وسومین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی(ره)، ویژه‌‎برنامه‌های مختلفی به همین مناسبت در اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان، گرامیداشت سی‌وسومین ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) شنبه _چهاردهم خردادماه_ از ساعت ۱۸ در گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

همچنین طبق اعلام سازمان تبلیغات اسلامی قرار است برنامه بزرگداشت سالروز ارتحال حضرت امام (ره) از دوازدهم تا پانزدهم خردادماه در ۱۰ مسجد شاخص شهر اصفهان برگزار شود.

بیعت بانوان اصفهانی با ولایت نیز یک‌شنبه _پانزدهم خردادماه_ از ساعت ۱۷:۳۰ در حسینیه گلستان شهدای اصفهان برگزار خواهد شد.

سپاه صاحب‌الزمان (عج) اصفهان نیز در مراسم امسال ارتحال امام (ره)، زمینه انتقال شش هزار زائر را به مرقد امام فراهم خواهد کرد. قرار است این تعداد از همه بخش‌های استان و بنا به ظرفیت و پراکندگی جمعیت و نزدیکی یا دوری به شهر اصفهان و تهران با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس ایمن راهی مرقد امام (ره) شوند و صبح چهاردهم خرداد به تهران برسند تا از بیانات مقام معظم رهبری در این روز استفاده و از نزدیک با ایشان دیدار کنند.

همچنین کاروان دوی امدادی دانشجویان دانشگاه امیرالمومنین با عنوان «عاشقان حسینی زائران خمینی» از اصفهان تا مرقد حضرت امام (ره) برگزار خواهد شد؛ این حرکت نمادین با شرکت ۸۰۰ دانشجوی این دانشگاه آموزشی در پنج روز انجام خواهد شد.

در طول مسیر و در شهرها و روستاهای مختلف، ۶۶ گلزار شهدا شناسایی شده است که گروه‌هایی از دوندگان مسئول غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا خواهند بود؛ همچنین قرار است این گروه دونده با ۵۷ خانواده شهید در استان‌های مختلف نیز دیدار و با آن‌ها تجدید پیمان کنند.

کد خبر 579309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.