ویژه برنامه‌های دهه کرامت در منطقه ۱۳

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان از اجرای ویژه برنامه‌های دهه کرامت در این منطقه خبر داد.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه ویژه برنامه‌های دهه کرامت در منطقه ۱۳ شهرداری به همت اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه برگزار می‌شود، اظهار کرد: ویژه برنامه روز دختر با عنوان «دختران آفتاب» یازدهم خردادماه در فرهنگسرای دستگرد ساعت ۱۷ عصر برگزار می‌شود.

وی افزود: ویژه برنامه «کاروان کرامت» چهاردهم تا بیست‌یکم خرداد ساعت ۱۸ عصر در سطح منطقه برپا است؛ همچنین در این ویژه برنامه هشت اجرای سیار همراه با مولود خوانی و تبرک پرچم امام رضا (ع) در دستور کار قرار گرفته است. ویژه برنامه «روز فرشته» دوازدهم خرداد در باغ بانوان ناژوان ساعت ۱۰ صبح به مناسبت جشن روز دختر برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در ادامه از ویژه برنامه «زنگ طراوت» خبر داد و تصریح کرد: این برنامه ساعت ۹ صبح یازدهم خردادماه در زمین ورزشی روباز محله ولیعصر برگزار شد که همراه با بهره‌برداری از زمین ورزشی روباز اختصاصی بانوان بود.

کشانی خاطرنشان کرد: «پاتوق نقاشی» ویژه برنامه دیگری است که هفدهم خرداد در کتابخانه مادر و کودک نیایش ساعت ۱۷ عصر همراه با کارگاه مهارت مادرانه در شناخت دختران خود برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به ویژه برنامه «هدهد» اظهار کرد: این برنامه یازدهم تا بیست‌ویکم خرداد در محل کتابخانه نوجوان عبادت صبح و عصر همراه با برگزاری مسابقات دارت و فوتبال دستی ویژه دختران و پسران برپاست.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه «سلسله الذهب» شانزدهم تا بیست‌ویکم خرداد در سطح محلات منطقه در ساعت ۱۸ عصر همراه با مجموعه نمایش خیابانی با عناوین معجزات رضوی برگزار خواهد شد.

کشانی «جلوه گاه معصوم» را ویژه نامه دیگری دانست که از شانزدهم تا بیست‌ویکم خرداد در سالن مطالعه قائمیه صبح و عصر همراه با نمایشگاه آثار هنری دختران قائمیه اجرا می‌شود.

وی گفت: ویژه برنامه «معصومانه» شانزدهم تا بیست‌ویکم خرداد در سطح منطقه عصر ساعت ۱۸ همراه با تجلیل از دختران شهدای منطقه در فرهنگسرای وحید و فرهنگسرای دستگرد برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان در ادامه از برگزاری ویژه برنامه «دست‌پخت‌های دخترانه» خبر داد و گفت: این برنامه یازدهم و دوازدهم خردادماه ساعت ۱۸ عصر در فرهنگسرای وحید و فرهنگسرای دستگرد همراه با پخت و پز دختران برای عصرانه پدری برپاست.

کشانی گفت: «گوهرشاد» ویژه برنامه دیگری است که نوزدهم خرداد ساعت ۲۱ همراه با جشن عمومی ویژه ولادت همراه با خادم یاران امام رضا (ع) در زمین ورزشی روباز زمزم برگزار می‌شود.

کد خبر 579244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.