برنامه‌های کمیته امداد به مناسبت دهه کرامت

مدیرکل فرهنگی تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره)، از برگزاری برنامه‌های آموزشی به مناسبت دهه کرامت و تجلیل از دختران مددجوی نخبه خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، جواد عبادی، اظهار کرد: در ادارات و مراکز تابعه برنامه‌های آموزشی و فرهنگی با موضوع انس و الفت در خانواده و روابط والدین با فرزندان و نیز روابط فرزندان با یکدیگر با تأسی از سیره امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) ویژه خانواده‌های مددجویان برگزار می‌شود.

وی با تاکید به برگزاری برنامه‌های فرهنگی در طول دهه کرامت افزود: نشست مدیرکل و معاونان کمیته امداد امام (ره) در استان‌ها با دختران نخبه و با استعداد برتر از دیگر برنامه‌های این ایام است.

مدیر کل فرهنگی‌تربیتی کمیته امداد امام خمینی (ره) عیادت از مددجویان بیمار و سالمند و دلجویی از آنها، هماهنگی برای حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در مراسم‌های تدارک دیده شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) در دفاتر استانی، دعوت عمومی به شرکت در مسابقه کتابخوانی دخترماه، ویژه دختران بالای ۱۶ سال ویژه مددجویان دختر و کارکنان کمیته امداد با همکاری امور بانوان از طریق عضویت در سامانه «یادوین» را از دیگر فعالیت‌های این کمیته اعلام کرد.

عبادی تصریح کرد: با توجه به همزمانی دهه کرامت با چهاردهم خرداد گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، شهدای مدافع حرم، امنیت و سلامت از دیگر برنامه‌هایی است که در دهه کرامت برگزار خواهد شد.

به گفته وی، همچنین اردویی سه روزه در شهر مقدس قم همزمان با روز دختر با هدف تجلیل از دختران نخبه تحت پوشش کمیته امداد، درحال برگزاری است.

فاصله بین ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و ولادت امام رضا (ع) به مدت ۱۰ روز دهه کرامت نامگذاری شده است.

کد خبر 579350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.