گوشی Letv Y1 Pro با طراحی شبیه به آیفون معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی ارزان‌قیمت Letv Y1 Pro با طراحی شبیه آیفون و تراشه Unisoc معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند Letv Y1 Pro از نظر طراحی کاملاً شبیه آیفون ۱۳ اپل است؛ البته با قیمتی بسیار پایین‌تر به فروش می‌رسد. این محصول با قیمت ۷۵ دلار از تراشه Unisoc T310 قدرت می‌گیرد و با چهار گیگابایت حافظه رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است، البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت microSD حافظه آن را افزایش دهند.

گوشی هوشمند Letv Y1 Pro دارای نمایشگر ۶.۵۴ اینچی LCD با وضوح تصویر ۷۲۰ * ۱۵۶۰ پیکسل است، وزن آن تقریباً ۲۰۸ گرم و ابعاد آن ۹.۵ * ۷۷.۷ * ۱۶۴.۳ میلی‌متر است. این محصول حسگر اثرانگشت ندارد، اما از قابلیت تشخیص چهره اندروید ۱۱ پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی این محصول از حسگر پنج مگاپیکسلی بهره می‌برد، دوربین اصلی هشت مگاپیکسلی و یک لنز هوش مصنوعی ثانویه نیز در پنل پشتی آن تعبیه شده است.

انرژی مورد نیاز گوشی Letv Y1 Pro با استفاده از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از طریق درگاه USB-C شارژ می‌شود. گوشی هوشمند ذکر شده در رنگ‌های سفید، مشکی و آبی در چین عرضه می‌شود، اما احتمال دارد در آینده شاهد فروش آن در دیگر بازارها نیز باشیم. نسخه ۱۲۸ گیگابایتی گوشی Letv Y1 Pro با رم چهار گیگابایتی با قیمت ۱۰۸ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آن با رم چهار گیگابایت با قسمت ۱۳۵ دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 579220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.