۱۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳
اجرای طرح امیدآفرینی در گلسار

شهردار گلسار از اجرای طرح امیدآفرینی در این شهر خبر داد و گفت: برگزاری این همایش نقش مهمی در رفع مشکلات شهروندان و رسیدگی به مطالبات آنان دارد.

حمید کیاروستا در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اقدامات عمرانی مدیریت شهری گلسار در ۹ ماهه گذشته، اظهار کرد: تکمیل ساختمان شهرداری به صورت فازبندی، تکمیل پارک ۶/۵ هکتاری، تکمیل خیابان ۳۰ متری امام خمینی (ره) و جابه‌جایی تیرهای چراغ برق از جمله پروژه‌های تکمیل شده در این بازه زمانی است.

وی با بیان اینکه بهسازی معابر یکی از مهم‌ترین اقدامات در دستور کار مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: ادامه پروژه لکه‌گیری نوار حفاری، ترمیم و روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر انجام شده است.

اجرای طرح زنده‌گیری سگ‌های بلاصاحب آغاز شد

شهردار گلسار ساماندهی خیابان شهید بهشتی را یکی از مطالبات شهروندان عنوان و خاطرنشان کرد: جمع‌آوری و تسطیح نخاله، پاکسازی و لایروبی کانال آب کشاورزی با نظارت و پیگیری کارشناسان انجام شده است.

کیاروستا با اشاره به ضرورت کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب، تصریح کرد: به منظور جلوگیری از انتقال بیماری‌های مشترک انسان و حیوان، ایجاد آرامش روانی در جامعه شهری و کاهش مخاطرات ناشی از حمله سگ‌های بلاصاحب، حوزه خدمات شهری نسبت به جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب اقدام کرده است.

وی تاکید کرد: وجود سگ‌های بلاصاحب علاوه بر تهدید اجتماعی، از نظر بهداشتی نیز مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کند؛ بنابراین یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری جمع‌آوری و انتقال سگ‌ها به پناهگاه و عقیم‌سازی آنها است.

شهردار گلسار از اجرای طرح امیدآفرینی در این شهر خبر داد و گفت: برگزاری این همایش نقش مهمی در رفع مشکلات شهروندان و رسیدگی به مطالبات آنان دارد.

کد خبر 579139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.