قاب محافظ آیپد مینی امکان شارژ بی‌سیم را به تبلت اپل اضافه می‌کند

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که قاب محافظ آیپد مینی امکان شارژ بی‌سیم مشابه MagSafe را به تبلت اپل اضافه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، جدیدترین قاب محافظ Pitaka برای آیپد مینی شش اپل، امکان شارژ آسان این تبلت با روش MagSafe را در دسترس کاربران قرار می‌دهد؛ این قاب MagEZ Case pro نام دارد و از نقاط مغناطیسی در قسمت پشتی بهره می‌برد که می‌تواند انرژی را از طریق درگاه USB-C آیپد مینی شش اپل انتقال دهد.

قاب جدید Pitaka از آهنرباهای تعبیه شده در پشت آیپد مینی بهره نمی‌برد و دسترسی درگاه USB-C را نیز مسدود می‌کند؛ بنابراین تنها روش شارژ کردن دستگاه، پد مغناطیسی خواهد بود. زمانی که قاب روشن است نمی‌توان داده‌ها را از طریق سیم انتقال داد. این قاب یک لاستیک سفت با الگوی بافت فیبرکربنی است که احتمالاً از دستگاه در برابر ضربه‌های متوسط محافظت می‌کند.

قاب محافظ ذکر شده امکان شارژ شدن قلم اپل در لبه سمت راست را ارائه می‌دهد. به منظور شارژ کردن محصول مورد نظر فقط باید قاب را در نزدیکی پایه قرار دهید و اجازه دهید آهنرباها کار خود را انجام دهند جاذبه مغناطیسی قوی پایه آیپد را در جهت افقی یا عمودی نگه می‌دارد. شرکت سازنده اعلام کرده است در صورتی که تمایل دارید دستگاه خود را با حداکثر سرعت شارژ کنید باید حداقل از یک شارژر USB-C با قدرت ۴۵ وات استفاده کنید. این پایه از شارژ ۷.۵ وات آیفون و تا ۱۵ وات برای دیگر دستگاه‌های سازگار با فناوری Qi پشتیبانی می‌کند.

کد خبر 578980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.