جنگ لواندوفسکی و بایرن مونیخ

روزنامه‌های ورزشی جهان امروز _سه‌شنبه، دهم خردادماه مطابق با سی‌ویکم ماه می_ منتشر شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عناوین منتخب روزنامه‌های ورزشی جهان را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی جهان ایمنا بخوانید:

روزنامه آ اس با تیتر "شوامنی حتمی است" نوشت: اورلین شوامنی هافبک موناکو به رئال‌مادرید بسیار نزدیک شده است و قراردادش را به زودی رسماً امضا خواهد کرد. مبلغ این انتقال ۸۰ میلیون یورو خواهد بود.

جنگ لواندوفسکی و بایرن مونیخ

روزنامه مارکا با تیتر "آخرین سرعت برای شوامنی" نوشت: باشگاه رئال‌مادرید به پروژه اورلین شوامنی سرعت بخشیده است. این بازیکن از پاری‌سن‌ژرمن و لیورپول هم پیشنهاد دارد، اما با ۸۰ میلیون یورو راهی رئال خواهد شد.

جنگ لواندوفسکی و بایرن مونیخ

روزنامه موندو دپورتیوو با تیتر "جنگ لواندوفسکی-بایرن" نوشت: روبرت لواندوفسکی با باشگاه بایرن‌مونیخ در جنگ است. او می‌گوید تصمیمش را برای جدایی گرفته است، اما باشگاه راضی نمی‌شود او را رها کند.

جنگ لواندوفسکی و بایرن مونیخ

روزنامه لا گاتزتا دلو اسپورت با تیتر "دیبالا، لوکاکو را صدا می‌زند" نوشت: شاید اینتری‌ها روملو لوکاکو را به پائولو دیبالا ترجیح بدهند. در هر صورت مهاجم بلژیکی قبلاً در اینتر جواب داده است.

جنگ لواندوفسکی و بایرن مونیخ

روزنامه دیلی استار با تیتر "یورگن جدی نیست" نوشت: یورگن کلوپ از مربیگری‌ در لیورپول لذت می‌برد. او در عرض کمتر از یک روز از شکست مقابل رئال‌مادرید، با چهره‌ای شاد در رژه قهرمانی مسابقات حذفی شرکت کرد. او نقطه قوت مرسی‌ساید است.

جنگ لواندوفسکی و بایرن مونیخ

کد خبر 578855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.