جشن دختران ایرانی در شبکه دو سیما

گروه کودک و نوجوان شبکه دو به همراه جمعی از دختران ایرانی سالروز ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر را جشن می‌گیرد.

به گزارش ایمنا، برنامه «دست کی بالا» در شبکه دو سیما، چهارشنبه _یازدهم خردادماه_ ساعت ۱۰:۴۵ به برپایی جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر می‌پردازد. در این ویژه‌برنامه با اجرای ترانه‌هایی با موضوع خانواده و همت دختر ایرانی و گروه سرود نسل سلیمانی این روز مبارک پاس داشته می‌شود. در بخشی از برنامه گیتی خامنه با روایت قصه‌ای، نقش مهم و بزرگ دختر را از زبان دختر دانای کشاورز نقل می‌کند.

همچنین در بخش‌های نمایشی نیز نحوه ترکیب رنگ‌ها برای ساخت رنگ‌های شاد برای برپایی جشن‌ها و ساخت اشیا زیبا آموزش داده خواهد شد. دختران نسل سلیمانی نیز به اجرای ترانه‌ای زیبا در وصف همت والای دختران ایرانی در عرصه‌های شجاعت، کار آفرینی، ورزش و الگو برداری از ائمه معصومین (ع) در زندگی می‌پردازند.

اجرای برنامه را محمدرضا بهروز بر عهده دارد و علاوه بر قصه‌گویی گیتی خامنه، توتک و زاغک دو شخصیت عروسکی برنامه نیز در کنار دست بالاخان شخصیت طناز، داستان‌های زندگی کودکان را در قالب نمایش به تصویر می‌کشند.

این برنامه به تهیه‌کنندگی سیدمحسن مناجاتی و کارگردانی زهرا حق‌جویی در ساختاری ترکیبی نمایشی روزهای زوج ساعت ۱۰:۴۵ از شبکه دو سیما روی آنتن می‌رود.

کد خبر 578842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.