نورپردازی ویژه شهر مشهد در آستانه میلاد امام رضا(ع)

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد از برنامه‌ریزی کامل به منظور ارائه خدمات مطلوب به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی و نورپردازی ویژه شهر در آستانه میلاد هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت خبر داد.

سید محسن رهنمایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: همزمان با فرارسیدن دهه پر خیر و برکت کرامت، اقدامات گسترده‌ای در راستای منظر سازی، نورپردازی و رفت و روب ویژه شهر آغاز شد که این فعالیت‌ها همزمان با ولادت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به اوج خود خواهد رسید.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نورپردازی ویژه در محورهای منتهی به حرم مطهر صورت گرفته و بیش از ۲۳۰ هزار متر طول از ریسه‌های نوری نصب شده در نقاط مختلف شهر، زینت‌بخش منظر شبانه مشهد الرضا (ع) هستند.

مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری مشهد ادامه داد: بیش از ۱۵۰ المان نوری خورشیدی، ۱۰۴ چراغ گوبو با طرح تبریک دهه کرامت و ۴۶ المان نوری "یا رضا (ع) "، در نقاط مختلف شهر نصب و فعال هستند.

وی تصریح کرد: علاوه بر موارد یاد شده، ۳۴ المان شمسه با ترکیب پارچه‌های الوان در نقاط مختلف شهر جانمایی شده و بالغ بر ۱۳۰۰ مورد از پرچم‌های الوان عرشه پل‌ها و میادین شاخص شهری تعویض شده است.

رهنمایی خاطرنشان کرد: در این ایام، نظافت و رفت و روب معابر منتهی به حرم مطهر رضوی و معابر پر تردد شهری به صورت ویژه در حال انجام است تا مشهد الرضا، میزبانی شایسته‌ای از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی داشته باشد.

کد خبر 502009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.