سقوط مرگبار دختر دانشجو در خوابگاه دانشجویی

دانشجوی ۲۰ ساله‌ای که برای استعمال سیگار در کنار پنجره راهروی خوابگاه نشسته بود به دلایل نامعلوم سقوط کرده و جان باخت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ساعت ۲۰:۳۰ روز گذشته مأموران مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تهران بزرگ در جریان وقوع یک حادثه مشکوک قرار گرفتند. با حضور مأموران در صحنه حادثه واقع در خوابگاهی در خیابان ولیعصر، خیابان دمشق دریافتند که فردی ۲۰ ساله به طرز مشکوکی فوت کرده است.

بررسی‌ها از محل خوابگاه متعلق به یکی از دانشگاه‌ها حکایت از آن داشت که یکی از دانشجوهای ورودی سال ۹۹ که ۲۰ سال سن داشته است برای استعمال سیگار در کنار پنجره راهروی خوابگاه می‌نشیند. این دانشجو به تذکرات دوستان خود مبنی بر خطرات پیش رو اعتنایی نمی‌کند و پس از لحظاتی از بالای پنجره به پایین سقوط می‌کند و در دم جان خود را از دست می‌دهد.

یکی از اطرافیان این دانشجو با بیان اینکه وی از دوره دبیرستان دچار مشکل افسردگی بوده و در مرکز روان‌پزشکی دانشگاه امیرکبیر نیز پرونده پزشکی دارد، گفت: طی روزهای اخیر پزشک معالج وی تاکید داشت که باید در بیمارستان بستری شود اما پس از طرح موضوع با خانواده این دانشجو، مشخص نیست که چرا بستری نشد.

وی با بیان اینکه این دانشجو چندین بار تاکنون اقدام به خودکشی کرده است، ادامه داد: طی دفعات قبل اطرافیان موفق به کنترل شرایط و کمک به وی شدند اما این دفعه گویا این امکان مهیا نشده است.

منبع: رکنا

کد خبر 578692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.