«نواهای رئوفانه» از شمال اصفهان به گوش می‌رسد

رویداد «نواهای رئوفانه» به مناسبت میلاد با سعادت امام رضا (ع) و دهه کرامت در شمال شهر اصفهان، برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان در خصوص رویداد «نواهای رئوفانه» گفت: این رویداد با هدف توانمندسازی گروه‌های سرود منطقه شمال شهر اصفهان برگزار می‌شود.

وحید خسروی اظهار کرد: گروه‌های سرود ثبت‌نام کننده در این رویداد، هر کدام یک قطعه سرود مرتبط با دهه کرامت آماده می‌کنند و در زمان انجام تمرینات آماده‌سازی به همراه مربی‌، از سوی داوران کار آن‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرد و نکات آموزشی برای بهبود کار مطرح می‌شود.

وی افزود: پس از بازدید از تمرینات، همه گروه‌های سرود در روز برگزاری رویداد، در فرهنگسرای قدس حاضر خواهند شد و اجرای نهایی آن‌ها مورد بررسی هیئت داوران قرار خواهد گرفت. در این رویداد بهترین گروه، منتخب اعلام نمی‌شود بلکه گروهی که از شروع دوره تمرین تا اجرای نهایی، بیشترین رشد را داشته باشد با رأی داوران برگزیده خواهد شد.

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ اصفهان تصریح کرد: جوایز برترین‌های این رویداد به صورت حمایتی است، یعنی با هدف کمک به اجرا و تأمین هزینه‌ها، حمایت‌هایی از سوی اداره فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۲ صورت خواهد گرفت.

«نواهای رئوفانه» از شمال اصفهان به گوش می‌رسد

کد خبر 578605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.