ازسرگیری عملیات اجرایی کلکتور گلشهر پس از یک‌سال توقف

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج از آغاز مجدد عملیات اجرایی کلکتور ۴۵ متری گلشهر خبر داد و گفت: توقف در پروژه‌های عمرانی ثمره‌ای جز عقب‌ماندگی و زیان مالی برای شهر ندارد.

مسعود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: پس از یک‌سال توقف در پروژه کلکتور آب‌های سطحی در مسیر ۴۵ متری گلشهر تا شهید بهشتی، عملیات اجرایی آن آغاز و از مدیریت شهری خواسته شده است تا پایان سال این پروژه نیمه‌تمام تکمیل شود.

وی اضافه کرد: پروژه کلکتور آب‌های سطحی گلشهر به طول ۱۲۰۰ متر، وظیفه جمع‌آوری آب‌های سطحی بلوار ۴۵ متری گلشهر از چهارراه گلزار تا خیابان شهید بهشتی و خیابان‌های ضلع غربی آن را بر عهده دارد.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر کرج افزود: در سال‌های اخیر تنها ۲۵ درصد از طول پروژه کلکتور آب‌های سطحی گلشهر اجرا شده است و بیش از یک‌سال متوقف مانده بود؛ لذا در راستای تکمیل زیرساخت‌های شهری و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام، عملیات اجرایی این پروژه با پیگیری‌های صورت گرفت و رفع مشکلات اجرایی آن بار دیگر آغاز شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های زیرساختی و نیمه‌تمام باید در اولویت پروژه‌های عمرانی قرار گیرد، گفت: تمام سعی مدیریت شهری در سال ۱۴۰۱ تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرداری است.

کد خبر 578574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.