خارج کردن فرد زنده از زیر آوار متروپل آبادان صحت ندارد

فرماندار آبادان گفت: مطلب منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر بیرون آوردن یک نفر با علائم حیاتی از زیر آوار متروپل و انتقال وی به بیمارستان صحت ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بخش‌هایی از ساختمان ۱۱ طبقه متروپل در آبادان ظهر روز دوم خرداد ریزش کرد و هیئت دولت به احترام جان‌باختگان حادثه آبادان و ابراز همدردی با خانواده‌های آنان امروز (هشتم خردادماه) را در سراسر کشور عزای عمومی اعلام کرد.

در پی ریزش این ساختمان تیم‌های عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و در حال ریزش‌برداری و عملیات جست و جو برای یافتن افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار هستند و عملیات آواربرداری با حساسیت و شتاب بیشتر ادامه دارد.

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان گفت: آمار جان‌باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل آبادان با پیدا شدن یک جسد دیگر از زیر آوار به ۲۹ نفر رسید.

امروز شایعه بیرون آوردن یک نفر با علائم حیاتی از زیر آوار ساختمان متروپل و انتقال وی به بیمارستان نیز توسط فرماندار آبادان تکذیب شد.

احسان عباسپور فرماندار آبادان امروز یکشنبه تعداد جان‌باختگان این حادثه را تاکنون ۲۹ نفر اعلام کرد و از مردم خواست اخبار مربوط به حادثه متروپل را از منابع رسمی و معتبر دنبال کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور از اعزام هیئت عالی قضای به آبادان به منظور بررسی حادثه ریزش ساختمان متروپل خبر داد و گفت: بدون هیچ‌گونه اغماضی و براساس قوانین و مقررات این موضوع پیگیری خواهد شد.

به گزارش ایمنا، بخش‌هایی از برج دوقلوی در دست ساخت متروپل آبادان ساعت ۱۲:۴۰ دقیقه روز دوشنبه دوم خرداد ۱۴۰۱ دچار ریزش شد، از زمان ریزش این سازه تاکنون مأموران امدادی با تمام تجهیزات همچنان در حال جست‌وجو و آواربرداری هستند.

کد خبر 578327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.