۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
سردار بخواب، شیرمردان بیدارند

حماسه‌آفرینی‌های سبزقامتان دلاور نیروی دریایی سپاه پاسداران در خلیج فارس، رشادت‌ها و مجاهدت‌های سردار شهید «محمد ناظری» در پرورش زبده‌ترین نیروها در سرتاسر منطقه را به یاد می‌آورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز گذشته روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نیروی دریایی سپاه دو فروند نفتکش یونانی را به دلیل تخلفات انجام گرفته در آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس توقیف کرد. این اقدام که در پی توقیف یک نفتکش ایرانی توسط یونانی‌ها در ماه گذشته صورت گرفت، با واکنش‌های مختلفی در فضای مجازی همراه شد.

یکی از کاربران توئیتر با اشاره به رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهید «محمدناظری»، مؤسس یگان ویژه تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرورش نیروهای زبده‌ای که در منطقه بی‌نظیر هستند، نوشت: «امروز همگان از دلاوری سبزقامتان دریایی می‌گویند که مشت محکمی بر دهان منافقین داخلی و همچنین الخصوص آمریکا و دار و دسته‌اش زد و نشان داد هیچ‌گاه در حفاظت از تمامیت آبی و منافع ایران با هیچ کشوری تعارف ندارد، یادی کنیم از فرمانده این سبزقامتان دلاور، شهید محمد ناظری، سردار بخواب شیرمردان بیدارند.»

سردار بخواب، شیرمردان بیدارند

به گزارش ایمنا، سردار شهید محمد ناظری از جاماندگان دوران هشت ساله دفاع مقدس، بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه سال ۹۵ بر اثر جراحات باقیمانده از ایام جنگ دچار ایست قلبی شد و به یارانش پیوست. سردار ناظری اوایل دهه ۷۰ وارد نیروی دریایی سپاه و مسئولیت‌های متعددی را عهده‌دار شد. او مؤسس یگان ویژه تکاوری نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود و ۱۰ سال آخر خود عمر این یگان را فرماندهی کرد و در این مدت حضور مقتدر، شجاعانه و بی‌باک خود در دریا و رویارویی با دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی به‌ویژه آمریکای جنایتکار در صحنه‌های مختلف را به نمایش گذارد.

کد خبر 578193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.