کوله‌پشتی واقعیت مجازی Zotac VR Go 4.0 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که کوله‌پشتی واقعیت مجازی Zotac VR Go 4.0 با گرافیک انویدیا RTX معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، کوله‌پشتی گیمینگ بی‌سیم Zotac VR Go 4.0 اخیراً به صورت رسمی معرفی شده است. این محصول به فناوری‌های پیشرفته‌ای مجهز شده است که به توسعه‌دهندگان و طراحان سه‌بعدی این امکان را می‌دهد که از نهایت خلاقیت خود برای ارائه تجربه‌های واقعیت مجازی (VR)، واقعیت افزوده (AR) یا واقعیت ترکیبی (MR) استفاده کنند.

کوله‌پشتی واقعیت مجازی بی‌سیم Zotac VR Go 4.0 به تراشه هشت هسته‌ای Core i7-11800H اینتل با حداکثر فرکانس ۴.۶ گیگاهرتز مجهز شده است؛ این محصول دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4 SO-DIMM و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD M.2 NVMe است؛ البته کاربران می‌توانند آن‌ها را ارتقا دهند. کوله‌پشتی ذکر شده از پردازنده گرافیکی انویدیا RTX A4500 استفاده می‌کند و از جدیدترین استانداردها مانند صفحه‌نمایش سه‌گانه 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، درگاه HDMI 2.1، درگاه DisplayPort 1.4، قابلیت نرخ نوسازی متغیر (VRR) و HDR پشتیبانی می‌کند.

کوله‌پشتی گیمینگ بی‌سیم Zotac VR Go 4.0 به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، پنج درگاه USB 3.1 Type-C، دو درگاه USB 3.0، وای‌فای 6E و بلوتوث ۵.۲ مجهز شده است. انرژی مورد نیاز آن نیز از طریق یک باتری لیتیوم یونی ۶۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود. ابعاد اصلی این کوله‌پشتی ۸۷.۱ * ۲۸۰.۴ * ۳۴۷.۵ میلی‌متر است و از ماه‌های آینده وارد بازار می‌شود. قیمت این محصول هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، البته انتظار می‌رود که با قیمت ۲۵۰۰ دلار یا بیشتر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

کد خبر 578030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.