دستگیری سارق مسافرنما در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری فردی که تحت پوشش مسافر با تهدید چاقو از رانندگان مسن سرقت می‌کرد، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ حسین ترکیان اظهار کرد: درپی شکایت تعدادی از رانندگان مسافرکش مسن مبنی بر اینکه فردی تحت پوشش مسافر آنها را به سمت بیابان‌های اطراف اصفهان برده و سپس با تهدید چاقو گوشی تلفن همراه و وجوه آنها را سرقت کرده است، موضوع با حساسیت ویژه‌ای از سوی کارآگاهان مجرب و خبره پلیس آگاهی استان اصفهان پیگیری شد.

وی افزود: با توجه به اینکه هریک از مال‌باختگان مشخصات متفاوتی از چهره سارق ارائه می‌کردند، هیچ‌گونه سرنخی از متهم به دست نمی‌آمد تا اینکه راننده مسن دیگری با مراجعه به پلیس آگاهی اظهار کرد فردی را به عنوان دربست سوار کرده که پس از دو ساعت او را به بیرون شهر منتقل و با تهدید چاقو خودروی او را سرقت کرده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان ادامه داد: با پیگیری دقیق و انجام اقدامات علمی و تخصصی سارق به همراه خودروی مسروقه در یکی از استان‌های همجوار شناسایی شد و کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی با مراجعه به استان مذکور، متهم را در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۹ فقره سرقت تحت پوشش مسافر اعتراف و اظهار کرد که به علت اعتیاد از خانواده طرد شده، برای تأمین هزینه مواد مصرفی خود دست به سرقت زده و اموال مسروقه را به دو مالخر فروخته است که در ادامه مالخران نیز دستگیر و هر سه نفر برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

کد خبر 577844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.