تبلت ریلمی Pad X با تراشه Snapdragon 870 معرفی می‌شود

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که تبلت ریلمی Pad X با تراشه Snapdragon 870 و باتری ۸۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ریلمی قصد دارد از تبلت جدید خود به نام Pad X 26 مه در چین رونمایی کند، این شرکت هنوز مشخصات تبلت جدید را به صورت رسمی اعلام نکرده است، اما در حساب ویبو خود بعضی از ویژگی‌های آن را تأیید کرده است. تبلت ریلمی Pad X دارای صفحه‌نمایش ۱۱ اینچی با وضوح تصویر 2K است، این نمایشگر گواهی Rheinland را دریافت کرده است، بنابراین نور آبی آن برای چشم بهینه شده است.

از دیگر ویژگی‌های تبلت ریلمی Pad X می‌توان به چهار بلندگو با پشتیبانی از دالبی‌اتموس اشاره کرد که آن را به انتخابی مناسب برای سرگرمی تبدیل خواهد کرد. انرژی مورد نیاز تبلت جدید ذکر شده با استفاده از یک باتری ۸۳۴۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات نیز بهره می‌برد. بنابراین این محصول سریع‌ترین تبلت ریلمی از نظر سرعت شارژ خواهد بود، زیرا ریلمی پد و ریلمی پد مینی از شارژ ۱۸ وات بهره می‌برند.

شرکت ریلمی پیش از این تأیید کرده است که تبلت Pad X به تراشه Snapdragon 870 مجهز خواهد شد. همچنین، تصاویری از این محصول در ویبو به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد از قلم نیز پشتیبانی خواهد کرد، اما هنوز مشخص نیست که آیا قلم در جعبه محصول ارائه می‌شود یا کاربران باید آن را به صورت جداگانه تهیه کنند.

کد خبر 577677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.