مس رفسنجان صفر _ استقلال ۲/ رکورد شکست ناپذیری آبی‌ها حفظ شد

تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم فوتبال مس رفسنجان و استقلال امروز سه شنبه _سوم خردادماه_ در هفته بیست‌ونهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۲۰ به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدار تیم‌های مس‌رفسنجان و استقلال

داوران: احمد محمدی- علی اکبر نوری- دانیال باشنده- محمدرضا تارخ

ناظر: حیدر شکور

ترکیب مس‌رفسنجان: فایز الرشیدی، فرشاد محمدی مهر (مجید نصیری)، عقیل کعبی، سید محمد حسینی، مهرداد رضایی، حسن جعفری، میثم تیموری (فراز امامعلی)، مجید علیاری، محسن آذرباد و گادوین منشأ.

سرمربی: محمد ربیعی

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، ابوالفضل جلالی، جعفر سلمانی (سبحان خاقانی)، صالح حردانی (وریا غفوری)، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیرحسین حسین‌زاده، کوین یامگا (دانشگر) و آرمان رمضانی (سعید مهری).

سرمربی: فرهاد مجیدی

کارت زرد:

استقلال: محمد دانشگر (دقیقه ۳۰)، آرمان رمضانی (دقیقه ۵۲)، مهدی‌پور (دقیقه ۹۴)

کارت قرمز:

استقلال: محمد دانشگر (دقیقه ۸۰)

گل‌ها:

استقلال: حسین زاده (دقیقه ۴۸،۵۵)

شرح بازی: دو تیم بازی را خوب شروع کردند و در پنج دقیقه نخست مسابقه دو تیم موقعیت خطرناک گلزنی دارند. ۲۰ دقیقه از بازی گذشته و مسابقه از آن شور و حال اولیه خارج شده، اما بازهم دوتیم به دنبال موقعیت سازی هستند. یکی از نیمکت‌نشینان استقلال به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت، بازی در دقیقه ۳۵ همچنان بدون گل پیش می‌رود. مس مقابل استقلال در لاک دفاعی فرو نرفته است و حتی بیشتر از آبی‌ها موقعیت سازی می‌کنند. نیمه اول باوجود اینکه موقعیت زیادی داشت، اما بدون گل تمام شد.

نیمه دوم: زمان زیادی از شروع نیمه دوم نگذشته بود که حسین زاده روی یک حرکت انفرادی گل نخست بازی را به ثمر رساند. در نیمه دوم برخلاف نیمه اول این استقلالی‌ها هستند که توپ و میدان را در اختیار دارند و حسین زاده بازهم در دقیقه ۵۵ برای آبی پوشان گلزنی می‌کند. بازیکنان مس تا دقیقه ۷۰ نتوانستند مانند نیمه اول موقعیت سازی کنند. دانشگر که در نیمه دوم بازی به زمین آمده بود با گرفتن کارت زرد دوم اخراج شد تا استقلال در ادامه کار را ۱۰ نفر ادامه دهد. داور ۴ دقیقه وقت اضافه برای نیمه دوم در نظر گرفت و در نهایت بازی با نتیجه دو بر صفر به سود استقلال تمام شد.

دقایق حساس:

دقیقه ۲: محسن آذرباد از روی نقطه کرنر توپی روی دروازه استقلال فرستاد که تیموری با وجود اینکه کسی او را نگرفته بود توپ را به خارج از چارچوب دروازه زد.

دقیقه ۴: ضربه ناگهانی بازیکن استقلال به تیر عمودی دروازه استقلال برخورد کرد.

دقیقه ۱۵: مهدی پور ارسالی روی دروازه مس رفسنجان از نقطه کرنر داشت که ضربه سر رافائل سیلوا با اختلاف کم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۴: ضربه سر بازیکن مس را حسینی در دو مرحله گرفت.

دقیقه ۳۷: بازیکن مس رفسنجان روی اشتباه جلالی در موقعیتی خطرناک مقابل حسینی قرار گرفت که این دروازه‌بان بازهم در دو مرحله توپ را گرفت.

دقیقه ۸۰: ضربه پای چپ عقیل کعبی با اختلاف کم از کنار دروازه مس رفسنجان به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰: ضربه سر لطیفی با اختلاف کم از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

شرح گل:

دقیقه ۴۸( استقلال): امیرحسین حسین زاده در یک حرکت انفرادی، از زاویه‌ای بسته موفق شد دروازه مس رفسنجان را باز کند.

دقیقه ۵۵( استقلال): بازیکن استقلال پاسی از روی خط محوطه جریمه برای حسین زاده داد که این بازیکن هم با یک ضربه دقیق گل دوم خود را به ثمر رساند.

کد خبر 577460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.