گلکسی واچ 4 سامسونگ به گوگل اسیستنت مجهز شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سرانجام گلکسی واچ 4 سامسونگ به دستیار صوتی گوگل اسیستنت مجهز شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ اخیراً اعلام کرده است که دستیار صوتی گوگل یعنی Google Assistant از این پس بر گلکسی واچ ۴ قابل دانلود است و کاربران می‌توانند آن را از طریق پلی‌استور تهیه کنند. گوگل اسیستنت از طریق منوی اپلیکیشن‌های گلکسی واچ ۴ و گلکسی واچ ۴ کلاسیک قابل اجرا خواهد بود، کاربران می‌توانند از فرمان صوتی یا دکمه هوم ساعت برای اجرای گوگل اسیستنت استفاده کنند.

گوگل و سامسونگ هنگام معرفی سیستم‌عامل Wear OS 3 وعده دادند که این پلتفرم قابلیت‌های مختلفی را به دارندگان ساعت‌های هوشمند شرکت سامسونگ ارائه می‌کند. پیش از این ساعت‌های مبتنی‌بر تایزن سامسونگ از بیکس‌بی (BIXBY) به عنوان دستیار هوشمند استفاده می‌کردند.

گلکسی واچ ۴ سامسونگ سال گذشته وارد بازار شد و از همان زمان تعدادی از کاربران به نبود گوگل اسیستنت در این ساعت انتقاد کردند. با این وجود، سامسونگ و گوگل زمان مشخصی برای اضافه شدن اسیستنت به گلکسی واچ ۴ اعلام نکردند. گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که سامسونگ اخیراً ویدئویی را در یوتیوب منتشر کرد که گوگل اسیستنت را بر گلکسی واچ ۴ به نمایش می‌گذاشت، انتشار این ویدئو نشان داد که تا اضافه شدن دستیار دیجیتالی گوگل به ساعت گلکسی واچ ۴ زمان زیادی باقی نمانده است.

کد خبر 577434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.