افتتاح پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرک شهید کشوری

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان از افتتاح پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی در شهرک شهید کشوری با هدف خدمت‌رسانی به مردم این شهرک و منطقه شرق اصفهان خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی اورژانس استان اصفهان، فرهاد حیدری با اشاره به افتتاح پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی در شهرک شهید کشوری به مناسبت گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: امروز _دوشنبه دوم خردادماه ۱۴۰۱_ پایگاه اورژانس پیش‌بیمارستانی شهرک شهید کشوری در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت سابق این شهرک، افتتاح شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با حضور فرماندار شهر اصفهان و سایر مسئولان استانی برگزار شده است، افزود: ساختمان این پایگاه با هزینه‌ای حدود ۲۰۰ میلیون تومان از سوی سازمان‌های مردم نهاد منطقه و شرکت عمران آبشار اسپادانا بازسازی شده و در اختیار مرکز اورژانس قرار گرفته است.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با بیان اینکه ساختمان این پایگاه با زیرساخت ۱۰۰ مترمربع در زمینی به مساحت ۷۰۰ مترمربع واقع در شهرک شهید کشوری است، ادامه داد: این پایگاه در راستای خدمت‌رسانی به مردم شهرک شهید کشوری و منطقه شرق اصفهان راه‌اندازی شده است.

وی خاطرنشان کرد: از خیران دعوت می‌شود با مشارکت با اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان در امر ساخت و تجهیز پایگاه‌های اورژانس و بازسازی آمبولانس‌ها، کمک‌رسانی کنند و منفعت بالای اخروی خود را رقم بزنند.

کد خبر 577190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.