ویژگی تبلت لنوو Xiaoxin Pad 2022 چیست؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لنوو از تبلت Xiaoxin Pad 2022 با نمایشگر ۱۰.۶ اینچ و Snapdragon 680 رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، لنوو در اکتبر ۲۰۲۱ از تبلت Xiaoxin Pad 2021 با تراشه Snapdragon 662 در چین رونمایی کرد؛ به‌تازگی نیز تبلت Xiaoxin Pad 2022 را به عنوان جانشین این محصول در بازار چین معرفی کرده است. تبلت Xiaoxin Pad 2022 لنوو دارای صفحه‌نمایش ۱۰.۶ اینچی LCD با وضوح تصویر ۱۲۰۰*۲۰۰۰ پیکسل است.

دوربین جلوی تبلت جدید شرکت لنوو دارای لنز هشت مگاپیکسلی است، پنل پشتی نیز از دوربین هشت مگاپیکسلی بدون فلاش LED میزبانی می‌کند. تبلت لنوو Xiaoxin Pad 2022 از تراشه Snapdragon 680 بهره می‌برد و با چهار یا شش گیگابایت حافظه رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است؛ البته کاربران می‌توانند از طریق کارت microSD حافظه آن را ارتقا دهند.

تبلت لنوو Xiaoxin Pad 2022 به صورت پیش‌فرض توسط سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود، انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۷۷۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود، هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قابلیت شارژ سریع این محصول در دسترس نیست. ابعاد آن ۷.۴۵ * ۱۵۸ * ۲۵۱.۲ میلی‌متر و وزن آن ۴۶۵ گرم است.

از دیگر ویژگی‌های تبلت لنوو Xiaoxin Pad 2022 می‌توان به اسپیکرهای چهارگانه با پشتیبانی از Dolby Atmos، بلوتوث 5.1، Wi-Fi 802.11ac و پورت USB-C اشاره کرد. محصول ذکر شده در رنگ‌های خاکستری و آبی وارد بازار می‌شود، قیمت آن نیز هنوز مشخص نیست.

کد خبر 577172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.