۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱
مردانی که خار چشم دشمن هستند

ترور سرهنگ پاسدار «حسن صیادخدایی»، یکی از مدافعان سرافراز حرم در پی اقدام تروریستی ضدانقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی، موجی از واکنش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی به‌همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پاسدار مدافع حرم، شهید «حسن صیادخدایی» پس از سال‌ها مجاهدت عصر یکشنبه _یکم خردادماه ۱۴۰۱_ مقابل منزلش ترور شد و به شهادت رسید. این حادثه در یکی از کوچه‌های فرعی خیابان مجاهدین اسلام رخ داد و دو نفر موتورسوار با شلیک پنج گلوله، او را به شهادت رساندند.

شهید صیادخدایی در حالی ترور شد که داخل ماشین خود مقابل منزل مسکونی‌اش قرار داشت. همسر او، نخستین فردی بود که با پیکر این شهید مدافع حرم روبه‌رو شد.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای با اعلام این خبر، اقدام جنایت‌کارانه تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی در شهادت این مدافع سرافراز حرم را محکوم کرد.

شهید حسن صیادخدایی، متولد سال ۱۳۵۱ در شهرستان میانه آذربایجان شرقی بود. او سال ۱۳۶۶ به عضویت سپاه در آمد و در نیروی قدس مشغول به خدمت بود. شهید صیادخدایی، داماد حاج حسین فیضی مداح اهل‌بیت (ع) و از سینه‌زنان هیئت دلریش تهران که هیئت آذربایجانی‌های مقیم تهران است، بود.

شهادت مظلومانه این پاسدار مدافع حرم، مقابل منزلش، موجی از واکنش‌ها را میان کاربران توئیتر به‌راه انداخته است، واکنش‌هایی که از دل بر آمده و بر دل می‌نشیند.

کاربری به نام «حاج حیدر» در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «در بیابان‌های سوریه شهادت را جست‌وجو می‌کرد، در خیابان‌های تهران شهادت را در آغوش کشید.»

مردانی که خار چشم دشمن هستند

«فاطمه فردوس» نیز با اشاره به سخن شهید بهشتی درباره پاسداران نوشت: «پاسداران آگاهانه انتخاب می‌کنند؛ شجاعانه می‌جنگند؛ غریبانه زندگی می‌کنند؛ مظلومانه شهید می‌شوند و بی‌شرمانه مورد توهین قرار می‌گیرند.»

مردانی که خار چشم دشمن هستند

کاربر دیگری هم با توجه به شباهت ماجرای ترور این شهید با شهید علی صیاد شیرازی نوشت: «جالبه صیادها دم در خونه خودشون شهید میشن؛ یه بار شهید صیاد شیرازی، یه بار هم شهید صیادخدایی

مردانی که خار چشم دشمن هستند

کاربری دیگری نیز با انتشار تصویر حضور مادر شهید صیادخدایی در کنار پیکر فرزندش نوشت: «عجب روضه‌ای است این تصویر، باز هم مادری پیکر خونین فرزندش را دید، کل یوم عاشورا»

مردانی که خار چشم دشمن هستند

مینا رشیدی هم دراین‌باره نوشت: «گردش خون در رگ‌ها زیبا است، اما ریختن آن در برابر خدا زیباتر»

مردانی که خار چشم دشمن هستند

کاربری به نام پریماه نیز نوشت: «دیر نبود شنیدن خبر ترور مردانی که خار چشم دشمن بودند و قطعاً دیر نیست فتح قدس به بهای خون پاک شهدا»

مردانی که خار چشم دشمن هستند

کد خبر 577041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.