امدادرسانی به بیش از ۴هزار آسیب‌دیده در ۲ماهه ابتدایی سال‌جاری

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان از امدادرسانی به چهار هزار و ۴۳۴ آسیب‌دیده ناشی از ۵۸۸حادثه به وسیله ۶۶۹تیم عملیاتی این جمعیت در دو ماهه ابتدایی سال جاری، خبر داد.

«داریوش کریمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درخصوص وضعیت امدادرسانی جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان، اظهار کرد: طی تاریخ یکم فروردین تا سی‌ویکم اردیبهشت‌ماه، پوشش امدادی ۵۸۸ حادثه انجام شد و چهار هزار و ۴۳۴ آسیب‌دیده ناشی از حوادث این مدت از چهار هزار و ۴۶۵ نفر حادثه‌دیده، از خدمات امدادی جمعیت هلال‌احمر بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به حوادث تحت پوشش این جمعیت در دو ماهه ابتدایی سال جاری، افزود: در این بازه زمانی ۲۸۳ حادثه جاده‌ای، ۱۵۶ خدمات حضوری، ۶۳ حادثه شهری، ۱۰ حادثه سیل و آبگرفتگی، ۴۱ حادثه صنعتی و کارگاهی، یک حادثه آتش‌سوزی مراتع و جنگل، دو حادثه ریزش آوار، دو حادثه طوفان و ۲۷ حادثه کوهستان، توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان اصفهان با بیان اینکه به طور کلی ۹۲ نفر توسط نیروهای امداد و نجات هلال‌احمر در حوادث مذکور اسکان گرفتند، ادامه داد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده، ۴۹۰ نفر نجات داده شدند که از این تعداد ۳۴۶ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۱۴۴ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

انجام ۳۴ عملیات رهاسازی توسط نیروهای جمعیت هلال‌احمر

وی تصریح کرد: دو هزار و ۶۱۰ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۶۶۹ تیم عملیاتی با به‌کارگیری ۵۲۶ دستگاه خودروی امدادی آمبولانس در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند و در این مدت ۳۴ عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

کریمی خاطرنشان کرد: طی دو ماه ابتدایی سال جاری میانگین زمان اطلاع‌رسانی حوادث جاده‌ای از زمان وقوع ۰۸:۴۴ و میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از زمان اطلاع‌رسانی به این جمعیت ۱۰:۱۹ و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده‌ای برابر با ۰۱:۲۰:۴۶ بوده است.

کد خبر 577008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.