ربات اسکلت خارجی کمکی GEMS Hip سامسونگ چه زمانی عرضه می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که سامسونگ ربات اسکلت خارجی کمکی GEMS Hip خود را احتمالا اواخر تابستان ۲۰۲۲ عرضه می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، این احتمال وجود دارد که شرکت سامسونگ در رویداد بزرگ Unpacked سال ۲۰۲۲ به همراه دو یا سه گوشی تاشدنی جدید، سه مدل ساعت هوشمند و هدفون‌های جدید، یک ربات اسکلتی خارجی کمکی نیز عرضه کند. ربات اسکلت خارجی GEMS Hip که برای نخستین‌بار در CES 2022 رونمایی شد، اواخر تابستان سال جاری عرضه خواهد شد.

GEMS که مخفف عبارت Giat Enhancing & Motivating System است؛ ربات اسکلت خارجی کمکی است که انرژی مصرف شده بدن انسان برای حرکت در مسافتی معین را تا ۲۴ درصد کاهش و سرعت را هنگام پوشیدن ۱۴ درصد افزایش می‌دهد؛ بنابراین این محصول می‌تواند ابزار مفیدی برای افراد دچار مشکلات حرکتی باشد.

ربات اسکلت خارجی کمکی GEMS Hip سامسونگ چند سال پیش گواهی ISO 1372 را دریافت کرد؛ شرکت سامسونگ نسخه‌ای از این ربات را در نمایشگاه CES 2020 لاس وگاس به نمایش گذاشت، اما در آن زمان برنامه‌های عرضه تعیین نشده بود. هنوز مشخص نیست که GEMS Hip پس از عرضه با چه قیمتی فروخته می‌شود؛ البته گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد در نخستین دوره تولید تقریباً ۵۰ هزار دستگاه از آن را تولید کند. شرکت سامسونگ در تلاش است تاییدیه سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) را دریافت کند، زیرا قصد دارد GEMS Hip را به عنوان دستگاه پزشکی دسته‌بندی کند.

کد خبر 576957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.