نسل بعدی هوم‌پاد چه زمانی معرفی می‌شود؟

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که نسل بعدی هوم‌پاد احتمالا اواخر ۲۰۲۲ یا اوایل ۲۰۲۳ با تغییرات اندک معرفی خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تقریباً دو سال از معرفی آخرین اسپیکر هوشمند اپل به نام هوم‌پاد می‌گذرد؛ این بلندگو هوشمند در ابتدا عرضه به دلیل قیمت بالا با واکنش‌های منفی روبه‌رو شد، اما پس از عرضه هوم‌پاد مینی این مشکل تا حدودی برطرف شد. مینگ چی کو، افشاگر معروف محصولات اپل اعلام کرده است که این شرکت قصد دارد نسل بعدی هوم‌پاد را انتهای سال ۲۰۲۲ و ابتدای سال ۲۰۲۳ رونمایی کند.

درحال‌حاضر هوم‌پاد مینی با قیمت ۹۹ دلار به فروش می‌رسد؛ تولید مدل پیشین نیز پس از کاهش قیمت از ۳۵۰ دلار به ۲۹۹ دلار، سرانجام در سال گذشته متوقف شد. به نظر می‌رسد که شرکت اپل سه ماهه پایانی سال ۲۰۲۲ و سه ماهه ابتدایی سال ۲۰۲۳ را برای رونمایی محصولات خاص خود انتخاب کرده است.

به گفته افشاگر محصولات اپل نمی‌توان انتظار تغییرات ظاهری چشمگیری در نسل بعدی هوم‌پاد داشته باشد. هم‌اکنون آمازون اکو و گوگل نست رقیب مستقیم هوم‌پاد مینی محسوب می‌شوند؛ بنابراین بعید به نظر می‌رسد که اپل برای نسل بعدی هوم‌پاد خود قیمتی ارزان‌تر از بازه قیمتی مدل مینی در نظر بگیرد. مینگ چی کو معتقد است که با گذشت زمان بلندگوهای هوشمند به بخش مهمی از منازل تبدیل خواهد شد.

کد خبر 576951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.