تصویب کلیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از تصویب کلیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی در کمیسیون متبوع خود خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالجلال ایری، در تشریح نشست امروز _یک شنبه، اول خردادماه_ کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با توجه به افزایش سرسام آور اجاره بها مسکن و نبود نظارت کافی بر این بازار پر تلاطم، تعدادی از نمایندگان مجلس، طرحی را برای کنترل، ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی تدوین و ارائه کردند و بررسی دوفوریتی این طرح در صحن علنی مجلس به تصویب رسید.

وی ادامه داد: با توجه به تصویب دوفوریتی طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی، بررسی کلیات این طرح با حضور مسئولان اجرایی و کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس در دستور کار امروز کمیسیون عمران مجلس قرار گرفت.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در جلسه امروز موافقان و مخالفان طرح ساماندهی بازار اجاره بها، به بیان آرا و نظرات خود پرداخته و در نهایت با موافقت اکثریت اعضای کمیسیون کلیات این طرح به تصویب رسید.

ایری خاطرنشان کرد: جزئیات طرح کنترل و ساماندهی اجاره بها املاک مسکونی دارای ایراد بود که با حضور کارشناسان و متخصصان مورد بررسی قرار خواهد گرفت و پس کامل شدن برای بررسی نهایی به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارسال خواهد شد.

منبع: خانه ملت

کد خبر 576938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.