اجرای پروژه منظم‌سازی محله صادقیه در بروجن

سخنگوی شورای اسلامی شهر بروجن گفت: پروژه منظم‌سازی و جدول‌کشی مسیر محله صادقیه آغاز شد.

رضا قدمی امروز _یکم خردادماه_ با اشاره به روند پروژه منظم‌سازی و جدول‌کشی مسیر محله صادقیه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی مطالبه چندین ساله شهروندان محله صادقیه و وعده نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر، حمایت نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی و همت شهرداری بروجن، پروژه منظم‌سازی و جدول‌کشی مسیر محله صادقیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه روند اجرای فاز دوم این پروژه در برنامه‌های آینده انجام می‌شود، ادامه داد: با پایان یافتن جدول‌کشی، فاز دوم این طرح با آغاز عملیات روشن‌سازی این مسیر در دست اقدام قرار خواهد گرفت.

سخنگوی شورای اسلامی شهر بروجن تصریح کرد: اولویت‌بندی طرح‌ها بر اساس عدالت در توزیع منابع و رسیدگی به مناطق کمتربرخوردار از سیاست‌های قطعی شورای ششم شهر بروجن است.

وی خاطرنشان کرد: تاکنون پیگیری‌های بسیاری برای عملیاتی شدن این پروژه انجام شده است، به دلیل اینکه تحقق این برنامه مطالبه شهروندان بروجن بوده و یکی از نیازهای اصلی محله صادقیه است.

قدمی در خصوص قدمت محله صادقیه بروجن اظهار کرد: روستای اسلام‌آباد در سال ۱۳۹۰ با الحاق به شهر بروجن به عنوان یکی از محلات شهر محسوب شده است و به نام صادقیه نام‌گذاری شد.

کد خبر 576797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.