گلکسی زد فلیپ ۴ سامسونگ در گیک‌بنچ رویت شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گلکسی زد فلیپ چهار سامسونگ با پردازنده +Snapdragon 8 Gen 1 در گیک‌بنچ رویت شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، احتمالاً شرکت سامسونگ تابستان سال جاری نسل جدید دستگاه‌های تاشدنی خود یعنی گلکسی زد فولد چهار و گلکسی زد فلیپ چهار را رونمایی می‌کند؛ مدل جدید گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ قرار است از پردازنده پرچم‌دار +Snapdragon 8 Gen 1 استفاده کند. به نظر می‌رسد که گلکسی زد فلیپ چهار با هشت گیگابایت حافظه رم در گیک‌بنچ رؤیت شده است و توانسته است امتیاز تک‌هسته‌ای ۱,۲۷۷ و امتیاز چندهسته‌ای ۳,۶۴۲ را کسب کند.

اطلاعات فاش شده از طریق گیک‌بنچ نشان می‌دهد که پردازنده +Snapdragon 8 Gen 1 مبتنی بر لیتوگرافی چهار نانومتری TSMC است و از سه نوع هسته شامل هسته ۳.۱۹ گیگاهرتزی X2، هسته ۲.۷۵ گیگاهرتزی A710 و هسته ۱.۸ گیگاهرتزی A510 استفاده می‌کند. استفاده از لیتوگرافی چهار نانومتری به معنای بهبود مصرف انرژی در نسخه جدید تراشه پرچم‌دار کوالکام است.

یک افشاگر اعلام کرده که مصرف انرژی ویفرهای چهار نانومتری TSMC بهینه‌تر از ویفرهای چهار نانومتری سامسونگ است. درحال‌حاضر اطلاعات دقیقی درباره گوشی Galaxy Z Flip 4 و پردازنده +Snapdragon 8 Gen 1 در دسترس نیست. با این وجود، مشخص شده است که کوالکام قصد دارد پردازنده جدیدش را به زودی معرفی کند؛ این پردازنده احتمالاً در دستگاه گلکسی زد فولد چهار نیز استفاده خواهد شد.

کد خبر 576727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.