تصاویر رندر Moto G42 جزئیات طراحی این گوشی را نشان می‌دهد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Moto G42 به شبکه ارتباطی 4G با صفحه‌نمایش AMOLED مجهز خواهد شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی جدید شرکت موتورولا در راه است که با شماره مدل XT2233-2 و نام رمز +Hawaii شناخته می‌شود. این محصول که ظاهراً موتورولا Moto G42 نام خواهد داشت به عنوان جانشین G42 سال ۲۰۲۱ و جایگزین ارزان‌تری برای G52 وارد بازار خواهد شد.

یک افشاگر تصاویری از Moto G42 به اشتراک گذاشته است که جزئیات طراحی این محصول را نشان می‌دهد؛ طراحی این محصول با دیگر گوشی‌های ۲۰۲۲ موتورولا مطابقت دارد. گوشی Moto G42 چندین گواهینامه دریافت کرده است؛ براساس گواهینامه FCC، این محصول فقط نسخه 4G خواهد داشت. افرادی که قصد دارند محصولی با شبکه 5G تهیه کنند احتمالاً باید منتظر گوشی موتو G62 باشند.

گوشی موتو G42 دارای دو اسلات سیم‌کارت با پشتیبانی از NFC خواهد بود و با استفاده از سیستم‌عامل اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این محصول در دسترس قرار نگرفته است، اما به نظر می‌رسد که موتورولا بر چهار گوشی برای سال ۲۰۲۲ کار می‌کند که به احتمال زیاد بخشی از سری Edge خواهند بود. این گوشی‌ها Frontier (Edge 30 Ultra)، Dubai (Edge 30) و Miami Dubai+ (Edge 30 Lite) را شامل خواهد شد؛ البته زمان دقیق رونمایی این محصولات هنوز مشخص نشده است.

کد خبر 576726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.