امکان پخش مستقیم موسیقی از یوتیوب موزیک در Wear OS

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوگل نسخه‌ای مستقل از یوتیوب موزیک را برای ساعت‌های هوشمند اندرویدی منتشر کرده است که با استفاده از آن، می‌توان بدون نیاز به گوشی هوشمند روی این پلتفرم به موسیقی گوش داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوگل سرانجام یک اپلیکیشن مستقل برای Wear OS منتشر کرده است که می‌توان با استفاده از آن، فهرست موسیقی مورد نظر خود را بر ساعت اندرویدی پخش کرد. این شرکت امکان پخش موسیقی از سرویس یوتیوب موزیک را از طریق LTE و وای‌فای فراهم خواهد کرد؛ در این صورت برای پخش آهنگ‌های مورد نظر خود در این سرویس دیگر به گوشی هوشمند نیازی نخواهید داشت.

به منظور استفاده از اپلیکیشن ذکر شده به دسترسی اینترنت در ساعت هوشمند اندرویدی خود نیاز خواهید داشت. اپلیکیشن مستقل موزیک برای Wear OS نخستین برنامه استریم این شرکت بر ساعت‌های هوشمند است؛ سامسونگ نیز قابلیت ذکر شده را اوایل سال جاری بر ساعت هوشمند پرچم‌دار خود یعنی گلکسی واچ چهار ارائه داد.

درصورتی‌که مشترک سرویس یوتیوب موزیک پریمیوم هستید به همه موسیقی‌های منتشر شده بر این پلتفرم دسترسی خواهید داشت؛ همچنین می‌توانید فهرست پخش از پیش ساخته شده خود را گوش دهید. یوتیوب موزیک، همچنان قابلیتی برای جمع‌آوری فهرست‌های پخش جدید براساس سلیقه کاربر را دارد.

کد خبر 576725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.