مدیر تامین برنامه شبکه نسیم تغییر کرد

با حضور محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، مدیر تامین برنامه این شبکه تغییر کرد و مراسم تودیع و معارفه نیز برگزار شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی شبکه نسیم، طی حکمی از سوی سید محمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم امیرعباس اشرف به عنوان سرپرست تأمین برنامه شبکه نسیم سیما منصوب شد.

تداوم و تعمیق تلاش های عالمانه و مبتکرانه در جهت ارتقای برنامه ها به لحاظ جذابیت و تنوع، نشاط و تاثیر گذاری بر فرهنگ عمومی جامعه و همچنین جذب حداکثری مخاطب و مقبولیت بیشتر شبکه از اهم نکاتی است که در حکم مدیر شبکه نسیم به آنها اشاره شده است.

در این حکم از تلاش های مهدی توکلی زاده در زمان تصدی مسئولیت تأمین برنامه شبکه نسیم نیز تقدیر به عمل آمده است.

همچنین امروز _شنبه سی و یکم اردیبهشت‌ماه_ مراسم تکریم مدیر سابق و معارفه سرپرست جدید تامین برنامه شبکه نسیم با حضور سید محمدرضا خوشرو مدیر این شبکه و جمعی از مدیران شبکه های نسیم، نمایش و تماشا برگزار شد.

در این نشست ضمن اهدای هدایا و لوح تقدیر از خدمات و تلاش‌های مهدی توکلی زاده تجلیل به عمل آمده و حکم انتصاب امیرعباس اشرف به عنوان سرپرست تأمین برنامه شبکه نسیم به وی اعطا شد.

امیرعباس اشرف، دانش آموخته کارشناسی برنامه سازی تلویزیونی از دانشگاه صدا و سیما و نیز کارشناسی ارشد نمایش از دانشکده هنر و معماری است.

مدیریت تامین برنامه شبکه نمایش سیما، عضویت در شورای فیلم و سریال سازمان، برنامه سازی در شبکه های تلویزیونی، مدیریت دفتر برنامه های طنز رادیو سراسری ایران، مدیریت روابط عمومی شبکه های نسیم، نمایش و تماشا و نیز مدیریت گروه‌های آموزشی و تدریس در دانشگاه از جمله سوابق اجرایی و علمی وی است.

کد خبر 576722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.