ایسر از ماوس، کیبورد و پروژکتور Vero سازگار با محیط‌زیست رونمایی کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که ایسر از ماوس، صفحه‌کلید و پروژکتور جدید خانواده Vero با بدنه‌ای از جنس مواد بازیافتی رونمایی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت ایسر به‌تازگی از خانواده جدید لوازم جانبی Vero خود رونمایی کرد. این محصولات از جنس پلاستیک بازیافتی هستند و بسته‌بندی آن‌ها نیز قابل بازیافت است. ایسر در محصولات Vero خود از انواع روش‌ها و مواد سازگار با محیط زیست مانند OceanGlass استفاده می‌کند. ازجمله محصولات جدید شرکت ایسر می‌توان به ماوس و کیبورد جدید از سری Vero و همچنین پروژکتور جدیدی به نام Vero PD2325W اشاره کرد.

ماوس و کیبورد جدید Vero ایسر از نوامبر ۲۰۲۲ با قیمت ۸۰ دلار در ایالات متحده عرضه خواهد شد، پروژکتور Vero PD2325W نیز در سه ماهه سوم سال میلادی جاری با قیمت ۵۵۹ دلار به فروش خواهد رسید. تقریباً ۶۵ درصد از پوشش بالایی ماوس و کیبورد جدید Vero از جنس پلاستیک بازیافتی است. همچنین ۳۰ درصد از پوشش زیرین آن‌ها از جنس پلاستیک بازیافتی است. شرکت سازنده اعلام کرده است که عمر ماوس جدید تقریباً پنج میلیون کلیک است.

به نظر می‌رسد که با هر بار شارژ کردن ماوس و کیبورد جدید Vero، تا ۱۸ ساعت شارژدهی خواهند داشت. پروژکتور Vero PD2325W دارای منبع نور LED است و عمر آن معادل ۳۰ هزار ساعت است. شرکت ایسر اعلام کرده که طول عمر این پروژکتور نسبت به پروژکتورهایی که از منبع غیرنور غیر LED بهره می‌برند، بیشتر بوده و مصرف انرژی آن نیز ۵۰ درصد بهینه‌تر است.

کد خبر 576487

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.