عبدالله زاده: حضور اقوام مختلف در نمایشگاه موجب همبستگی می‌شود

مدیر انتشارات مادیار گفت: برگزاری نمایشگاه با حضور اقوام گوناگون می‌تواند همبستگی بیشتری میان اقوام ایجاد کند، با توجه به فعال بودن فروش مجازی افرادی که در نقاط مختلف ایران هستند، می‌توانند کتاب مورد نظر خود را خریداری کنند.

علی عبدالله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه اکثر کتب ارائه شده در غرفه به زبان کردی است، استقبال مردم بسیار خوب بوده است با اینکه تعداد کتب فارسی زبان نسبت به سایر کتب کمتر بود، اما مردم استقبال خوبی از این کتب به عمل آوردند.

وی خاطرنشان کرد: انتشارات مادیار بیشتر در زمینه ادبیات کردی اعم از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در قالب رمان، تاریخ و شعر فعالیت می‌کند.

مدیر انتشارات مادیار گفت: بیشترین فروش کتب در حوزه کودکان با عنوان «ده‌نکه هنار»، «تیتل و بیبل» بود همچنین کتاب «خه‌ییام هژارانی» در حوزه بزرگسالان فروش خوبی را تجربه کرد، جدیدترین محصول ارائه شده در غرفه کتاب «گره‌وی چاوه‌کانی ئه‌م» و «شوانی کورد» بود که با فروش مناسبی مواجه شدند.

عبدالله‌زاده تصریح کرد: نمایشگاه نقاط قوت زیادی داشت، اما در ارائه برخی امکانات مانند میز و قفسه ضعیف بود و مجبور به خرید این وسایل شدیم و این مورد باید زودتر اطلاع‌رسانی می‌شد، همچنین فضای غرفه‌ها بسیار کوچک بود، برگزاری نمایشگاه با حضور اقوام گوناگون می‌تواند همبستگی بیشتری میان اقوام ایجاد کند، با توجه به فعال بودن فروش مجازی افرادی که در نقاط مختلف ایران هستند، می‌توانند کتاب مورد نظر خود را خریداری کنند.

کد خبر 576387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.