آغاز مرمت بافت تاریخی خرم‌آباد/ ترافیک گره کور کاشان

پر بازدیدترین اخبار شهرهای ایران در هفته گذشته را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " بهسازی بوستان مسگر کاشان"، " پروژه سبزه‌میدان زنجان به کجا رسید"، " پارک جنگلی؛ جاذبه بی‌نظیر گلپایگان"، " «جریان خدمت» در خدمت شهروندان نجف‌آباد"، " تجهیز قطعه خورشیدتابان به دوربین و صندلی خورشیدی"، " آغاز مرمت بافت تاریخی خرم‌آباد"، " ممنوعیت خریدوفروش اراضی کشاورزی و خدماتی"، "بروجرد میزبان گل‌های فصلی"، " مالیه شهری؛ لازمه مدیریت پایدار شهر" و " ترافیک؛ گره کور کاشان عناوین اخباری است که هفته گذشته در صدر پر بازدیدهای سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت و در این بسته خبری بازنشر می‌شود.

بهسازی بوستان مسگر کاشان

حسن بخشنده‌امنیه شهردار کاشان از بهره‌برداری پروژه بهسازی بوستان مسگر خبر داد و گفت: هدف از اجرای این پروژه، پاسداشت میراث معنوی و ناملموس و یادآوری مهارت مسگری به‌عنوان پیشه اصیل و دارای هویت خطه سیلک است و حفظ و احیای آن ضرورت دارد.

پروژه سبزه‌میدان زنجان به کجا رسید؟

ناصر احمدصفا مدیر پروژه سبزه‌میدان زنجان گفت: ایجاد تغییرات در پروژه بنا به صلاح‌دید مدیران شهری انجام شده است تا پروژه‌ای فاخر تحویل شهروندان شود.

پارک جنگلی؛ جاذبه بی‌نظیر گلپایگان

پارک جنگلی گلپایگان با درختان انبوه و گونه‌های گیاهی خاص چشم‌انداز زیبایی برای گردشگران فراهم می‌کند.

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان اظهار کرد: فضاهای گردشگری و تفریحی پارک شامل بازارچه فروش محصولات فرهنگی، هنری و صنایع دستی با بیش از چهل غرفه، رستوران و کافی‌شاپ، نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، نصب آلاچیق، بوفه، مجموعه ورزشی چمن مصنوعی، کتابخانه، دفاتر اداری است.

«جریان خدمت» در خدمت شهروندان نجف‌آباد

عبدالرسول امامی شهردار نجف‌آباد از عملیاتی شدن ۲۲ طرح عمرانی در حرکت جریان خدمت خبر داد و گفت: تکمیل و استمرار پیشرفت پروژه‌های بزرگ شهر در سال جدید همانند سال ۱۴۰۰ با قوت ادامه دارد و روند جریان خدمت تا تکمیل این پروژه‌ها ادامه خواهد داشت.

تجهیز قطعه خورشیدتابان به دوربین و صندلی خورشیدی

محمد ترکاشوند رئیس سازمان آرامستان‌های بروجرد گفت: شهرداری در سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرینی» با حمایت از دانشمندان کشور در شهرها و روستاها، به‌دنبال ایجاد درآمد پایدار برای آرامستان این شهر است.

آغاز مرمت بافت تاریخی خرم‌آباد

سعید فتوحی شهردار خرم‌آباد از آغاز مرمت بافت تاریخی محله باباطاهر خبر داد و گفت: شهرداری به‌منظور پیاده‌سازی طرح مرمت بافت‌های تاریخی، بهسازی و بازسازی شش هکتار از این بافت‌ها را به‌عنوان پایلوت در دستور کار قرار داده است.

ممنوعیت خریدوفروش اراضی کشاورزی و خدماتی

پیمان شکرزاده شهردار گلپایگان گفت: شهرداری این شهر در اراضی با کاربری خدماتی تابلوی ممنوعیت خریدوفروش را به منظور جلوگیری از ساخت‌وسازهای غیرمجاز نصب کرد.

بروجرد میزبان گل‌های فصلی

ایرج بابایی مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری بروجرد گفت: بستر کاشت گل‌های فصلی در فضای سبز سطح شهر، پیش‌بینی و عملیات گل‌کاری آغاز شده است.

مالیه شهری؛ لازمه مدیریت پایدار شهر

از پرمخاطب‌ترین اخبار شهرهای ایران ایمنا در هفته پیش رو"مالیه شهری؛ لازمه مدیریت پایدار شهر" بود.

یکی از مسائل مهم شهرداری‌ها در سراسر جهان، ایجاد منابع کافی درآمد و تأمین هزینه خدمات شهری است که مسئولیت‌های اساسی شهردار است. شهرداری باید همواره در تلاش برای تهیه طرح‌ها و برنامه‌هایی برای افزایش منابع درآمدی شهرداری باشد.

ترافیک؛ گره کور کاشان

"ترافیک؛ گره کور کاشان" نیز مورد استقبال بازدیدکنندگان سرویس شهرهای ایران ایمنا قرار گرفت.

معضل ترافیک مدت‌ها است گریبان‌گیر شهرهای ایران شده و مدیران را بر آن داشته تا برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدتی را برای مدیریت ترافیک شهر اجرایی کنند؛ با این وجود هنوز هم شهرهای کشور از این معضل رنج می‌برد. ترافیک در شهر کاشان به‌عنوان دومین شهر پرجمعیت استان، معضل جدی برای شهروندان و مسئولان است.

کد خبر 576348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.