رضوی: ۴۰۰ عنوان کتاب از بالاترین مرجع علمی نظامی کشور به نمایش درآمد

مسئول انتشارات دانشگاه دفاع ملی و تحقیقات راهبردی گفت: ۴۰۰ عنوان کتاب از بالاترین مرجع علمی نظامی کشور در قالب دو غرفه عمومی و بخش دانشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت.

سیدروح الله رضوی در حاشیه سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۴۰۰ عنوان کتاب از بالاترین مرجع علمی نظامی کشور در قالب دو غرفه عمومی و بخش دانشگاهی در معرض دید عموم قرار گرفت.

وی ادامه داد: این کتب با عناوین علوم راهبردی، مدیریت، مدیریت در سطح کلان، مدیریت در سطح رفع مدیریت‌های بحران ملی و مسائل آینده‌پژوهی و ژئوپلتیک منطقه‌ای و جهانی به نمایش عموم درآمد.

مسئول انتشارات دانشگاه دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با اشاره به استقبال خوب مردم در بخش عمومی و دانشجویی افزود: محصولات ارائه شده توسط این دانشگاه مورد استقبال عموم است.

ناصر جنمی، مترجم و سر ویراستار انتشارات دانشگاه دفاع ملی و تحقیقات راهبردی نیز به خبرنگار ایمنا گفت: دانشگاه عالی دفاع ملی تنها در مقطع دکترای تخصصی دانشجو می‌پذیرد و مقطع لیسانس و فوق لیسانس ندارد.

وی با بیان اینکه جامعه هدف این انتشارات به صورت اختصاصی در سطح راهبردی و پی اچ دی است، ادامه داد: موضوعاتی چون مدیریت، مدیریت بحران، آینده‌پژوهی، مسائل امنیتی و سیاست دفاعی در این نمایشگاه به نمایش در آمد و در بخش فروش مجازی و حضوری کتبی مورد استقبال عموم قرار گرفته که در حوزه امتحان تافل (زبان)، روش تحقیق، چگونه پژوهشگر باشیم، مباحث سایبری و امنیت آن، آینده‌پژوهشی استقبال زیادی را شاهد بودیم.

کد خبر 576305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.