۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۰
به ورزش‌ همگانی توجه نمی‌شود!

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: به این رشته ورزشی به دلیل اینکه قهرمان ندارد توجه نمی‌شود، قهرمان این ورزش، سلامتی مردم است و چیزی بهتر از آن وجود ندارد.

رضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری نمایشگاه تخصصی ورزش و سلامت اصفهان، اظهار کرد: این نمایشگاه دیدگاه ویژه‌ای را در حوزه ورزش ایجاد می‌کند و از طریق آن زیر مجموعه‌های ورزش همگانی از جمله دو میدانی، آمادگی جسمانی، ایروبیک و دیگر رشته‌ها معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه متأسفانه به ورزش همگانی نگاه ویژه‌ای نمی‌شود، گفت: به این رشته ورزشی به دلیل اینکه قهرمان ندارد توجه نمی‌شود، قهرمان این ورزش، سلامتی مردم است و چیزی بهتر از آن وجود ندارد.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان اصفهان گفت: امیدواریم با رویکرد جدید اداره ورزش و جوانان استان اصفهان بتوان شرایطی را برای بهبود سلامتی مردم و پویایی و نشاط آنها فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه حضور رشته‌های مختلف در نمایشگاه به لحاظ اقتصادی نیز تأثیرگذار است، گفت: آشنایی مردم با ورزش و دستگاه‌های ورزشی سبب بهبود شرایط اقتصادی فعالان می‌شود و عاملی برای پیشرفت سلامتی مردم نیز خواهد بود.

صادقی خاطرنشان کرد: رشته‌های ورزشی مانند پیلاتس، یوگا و ایروبیک که در زیرمجموعه ورزش همگانی قرار دارند باعث شده تا بانوان به این رشته‌ها علاقه بیشتری داشته باشند و حضور آنها در ورزش همگانی به مراتب بیشتر از آقایان است.

کد خبر 576127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.