تلویزیون OLED ال‌جی C2 به محبوب‌ترین مدل‌ها در بازار تبدیل شده است

گزارش‌های ارائه شده نشان می‌دهد تلویزیون OLED ال‌جی C2 که اوایل سال ۲۰۲۲ میلادی معرفی شد، می‌تواند لقب محبوب‌ترین تلویزیون OLED در بازار را به خود اختصاص دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، تلویزیون‌های OLED سری C ال‌جی با بهره‌مند شدن از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عملکردی فراتر از یک محصول میان‌رده ارائه می‌دهد؛ بنابراین به یکی از محبوب‌ترین مدل‌ها در بازار تبدیل شده است. تلویزیون C2 OLED ال‌جی در واقع جانشین مناسبی برای C1 سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود.

تلویزیون جدید شرکت ال‌جی نسبت کنتراست بی‌نهایتی را ارائه می‌دهد و پیشرفت قابل‌توجهی در زمینه حداکثر روشنایی داشته است. روشنایی این محصول در تصویرهای HDR می‌تواند به ۸۲۴ نیت برسد در حالی که نسل پیشین تنها توانسته بود ۶۲۸ نیت تولید کند. همچنین تلویزیون C2 به صورت پیش‌فرض پیشرفت‌هایی در زمینه دقت رنگ دارد؛ این موضوع یکی از شاخص‌ترین ضعف‌های مدل سال گذشته بوده است.

تلویزیون OLED جدید ال‌جی از تعادل رنگ سفید خوب و دمای رنگ مناسبی برخوردار است. اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که این محصول احتمالاً می‌تواند جایگاه خود را به عنوان یکی از محبوب‌ترین تلویزیون‌های موجود در بازار حفظ کند. قیمت تلویزیون OLED ال‌جی C2 برای مدل جدید ۴۲ اینچی در آمازون ۱۴۵۲ دلار است.

کد خبر 576110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.